czwartek, 16 sierpnia 2012

Cała prawda o mnie:)

Wiecie jak ja nie lubię takich zabaw:D unikam jak ognia! ale ok:) jednoczmy się w tym życiu blogowym:)

Zostałam nominowana do zabawy przez Młodych Rodziców i Karlity mam nadzieje, że nie zapomnialam przeczytać siebie jeszcze u kogoś!

Szczerze? to nadal nie wiem co napisać. trudne to zadanie.

7 rzeczy, których możecie o mnie nie wiedzieć:

1) NIENAWIDZĘ CZEKAĆ- jestem niecierpliwa, jeżeli coś nie jest zrobione na już, jeżeli i coś proszę, a ktoś mnie zlewa albo słyszę "zaraz" to trafia mnie szlag i staje się niemiła. Trochę mniej rygorystycznie podchodzę do umówionej godziny spotkania.

2) Uwielbiam piwo- lubię usiąść i wieczorkiem wysączyć jedno do filmu czy do rozmowy.

3) Jestem strasznie leniwa- zanim się do czegoś zmotywuje, zabiorę, wezmę to muszę się sama do tego przekonywać:D Nic mi się nie chcę i wszystko co robię (np.porządki, spacery, dojazdy, zrobienie czegoś co chce K;)), robię wtedy kiedy już jest deadline;)

4) Uwielbiam gotować i piec:) żałuję, że nie zostałam kucharką:D

5) Jestem niedoszłą modelką, miałam kilka sesji.. ale byłam za leniwa i zbyt strachliwa, żeby wyjechać za granice. Żałuję bardzo.

6) Chciałam mieć dziecko w wieku 16 lat:) zawsze chciałam  być młodą mamą, ponieważ moja mama była jedną z najstarszych mam w mojej klasie i bardzo się tego wstydziłam(jakie dzieci są głupie), dlatego bardzo chciałam, żeby moje dziecko miało super cool młodą mamę:D

7) Witam, nazywam się Ola i jestem uzależniona od czekolady. Zjadam co najmniej tabliczkę dziennie(oczywiście(i oczy zawisły) jak nie ma to też żyje, ale rośnie we mnie głód taki jak u wampira na krew;))


uff

teraz łatwiejsze zadanie, nominowana zostałąm też przez Anne z bloga http://herbata-ze-szklanki.blogspot.com/  do odpowiedzi na 11 pytań.
Proszę bardzo:

1. Słońce czy deszcz? słońce (wybrałabym burzę jak byłaby zamiast deszczu:D)
2. Kawa czy herbata?
kawa
3. Adidasy czy czółenka/ szpilki? adidasy
4. Pomidory czy ogórki? pomidory moja miłość!
5. Śliwka czy gruszka? fuj.. z dwojga złego lepsza gruszka:p
6. Córka czy syn? córka
7. Młodszy partner czy starszy partner? starszy partner
8. Pieniądze czy sława? pieniądze (jak będą to będzie i sława:D)
9. Rodzinnie spędzony czas, czy dzień na bezludnej wyspie? aktualnie to dzień na bezludnej poproszę
10. Rower czy spacer? spacer
11. Co było pierwsze jajko czy kura?
Ja zawsze mówię, że Bóg stworzył zwierzęta i ludzi więc stawiam, że jednaj kura była pierwsza:)



Nie podaje dalej z lenistwa :)
Dziękuję za uwagę.


4 komentarze:

  1. haha to dobrze ze do spotkac nie podchodzisz tak rygorystycznie :) bo ja sie spozniłam :) hehe
    czekolade tez uwielbiam za to kawy i piwa nie znosze:) hehe

    PS - pomidory sa fujjj ! ogóras pycha ;p w dodatku ukiszony ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zanim się do czegoś zabiorę, to tydzień mija ;) Pomidorki też uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. witam w klubie czekoladoholików ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. OK. Piwo mam w lodówce. Z Pragi. Przywiozę/wypijesz :]

    --
    Dziadek Nataszy

    OdpowiedzUsuń