poniedziałek, 20 sierpnia 2012

A to mały nicpoń jeden.
Wiecie jak to piszczy?! radośnie czy nie ale bębenki w uszach przeczyszcza nieźle!
Nadejszla wiekopomna chwila...
Wstawania!
I włażenia na wszystko.
Dziś tylko rozłożyłam wózek(jednak go składamy, bo przecież co 30 sekund do niego właziła).
Dziecko pisnęło prze szczęśliwe!
I jak tylko postawiła i weszłam do łazienki, już słyszałam jak się gramoil!
Tylko wyszłam, ona oczywiście siedzi i szuka pasów pod sobą do zapinania;)

Pragne obwieścić, że do nosnika wparowało dzisiaj 1 i 1/4 kupy:D
Za pierwszym razem udało mi się przed, dlatego cala.
Za drugim prawie bym nie zdążyła.
A trzeci to nawet nie wiem kiedy nastąpił, tzn wiem, ale moje dziecko na pytanie "robisz kupę?"
odpowiedziało "nie"
No więc niepotrzebnie uwierzyłąm, bo przecież co do kupy to zawsze kłamie:D
Na pytanie: :robisz? lub masz? (kupę) odpowiedz zawsze jest "nie!" i ucieczka..
zawsze ma i zawsze robi;)


lodzik nasmarowany na suchy rożek z maminej gałki w taki upał musi wjechać!
A tu dziecko w swojej bazie :D robi goryla:D

16 komentarzy:

  1. gęba mi się śmieje jak czytam te Twoje opisy:D:D
    a Nataszka jest uroczaaaaaa:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn ze prawidlowo reagujesz i jest mi bardzo milo:D

      Usuń
  2. :) Synuś tez uwielbia takie lodziki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorzej ze od razu zjadlaby calego jak bym jej dala;/ a K. wczorja zjadla na pol tego na patyku big fruti czy jak on tam. :| chyba rakie male dzieci nie jedza lodow w takiej ilosci?

      Usuń
    2. A tak w ogole to skad jestes?:D bo w profilu masz tylko mail i date urodzenia dziecka:) Jak to fajnie przeczytac taka sama date, a o ktorej urodzilas godzinie?:D moze razem sie meczylysmy w roznych czesciach Polski:D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. a tak sie wstydzila gorobic:D a dzis robila go na zmiane z sowa. ogolnie pelny pozytywny dzien! oprocz prannej pobudki o 6;/

      Usuń
  4. Trzecie zdjęcie rządzi!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie rewelacja. Natasza jest cuda. Taka młoda a już kłamać się naumiała, no popatrz!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję sukcesów nocnikowych :D
    Mały Gorylek ma fajną bazę - też się uwielbiałam bawić w skrzyni łóżka jak byłam dzieckiem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jest taka fajna bajka o gorylach
    gdzie się podziały moje daktyle...
    w zasadzie o daktylach, ale goryle też występują

    zmobilizowałaś mnie ;-)
    zapraszam do siebie
    http://www.potworispolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Maks nie przepada za lodami. woli... suchą bułkę. z jednej strony się ciesze, że od słodyczy woli coś zdrowszego, ale z drugiej strony ludzie dziwnie się patrzą jak ja z ustami pełnymi cuksów a mały z suchą bułą idziemy

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa - niezła baza - super Natasza wariuje :)

    OdpowiedzUsuń