poniedziałek, 26 listopada 2012

Tata gotuje, YO! i wchodzenia na meble część 2.

Posłodzę trochę Panu Tacie:D
a co!:D


Zawsze marzyłam o facecie co potrafi gotować.
I to tak na serio, gotującym świetnie a nie świetnie robiącym herbatę;)
No i trafił mi się taki super hiper kucharz na sam koniec:D
Nie uwłaczam innym oczywiście też potrafili zrobić coś dobrego, ale K...
:)

Uwielbiam jak gotuje.
Precyzja w kuchni rękami informatyka:D
Krojenie cebuli mu mogę wybaczyć;) ja pokroje.
Ale jego dania.
Sama Geslerowa by się mogła u nas stołować:D
Pełne smaku i aromatu, mieszanki nie znanych przypraw, połączenie różnych smaków.
Jeszcze nic co zrobił mi nie nie smakowało.
Idealne dania.
Powiedzmy sobie szczerze, K. zdecydowanie lepiej gotuje ode mnie:D
aleeee!
Gotuje też zupełnie co innego niż ja.
Także w naszej kuchni nigdy nam się nie nudzi i zawsze jest coś innego.
K. nie gotuje tez często.
Ale jak już coś upichci...
(co trwa to co prawda tyyyyyyleee czasu:D)
to jest to niepowtarzalnie smaczno-palace w gardlo danie:D
Ostreeee! aleeee pyszne!:D
Dzięki Nataszy gotuje mniej ostro:D przez co jeszcze nie zbankrutowaliśmy na wodzie jaką wypijałam
po jego obiedzie:D

Uwielbiamy  Jak gotujesz:):**


Przyjechała dzisiaj do nas paczka z firmy http://www.yoclub.pl/
Będziemy dzielić się z Wami naszymi opiniami:)
uwielbiamy rajstopki i cieple skarpetki!






A Natasza...Jak juz wlazła na krzesło...
to dlaczego by nie wejść na ..
:)

6 komentarzy:

  1. Rezolutne dziecko ;) Jedzonko pyszne mówisz, to wyślij ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :-))) świetna kaskaserka Ci rośnie :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. no to zazdroszczę takiego kucharza

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te prezenty od firmy ciuszkowej:)

    Mój mąż też z branży informatycznej i też bosko gotuje:) dużo lepiej niż ja ale za to co innego i tez lubi bardziej ostre dania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja w czwartek jestem i prosze obiad taki zrobiony przez K. :D heh
    Natka tak kombinuje .. na lampe niedlugo wejdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rosnie Ci akrobatka :-) Meskiego kucharza zazdroszcze ;-P

    OdpowiedzUsuń