środa, 28 listopada 2012

Nasze typy mikołajowo choinkowe

Wymyślenie prezentu dla dziecka trochę ponad 1,5 rocznego to nie lada wyzwanie znaleźć prezent, który zaspokoi potrzeby dziecka to nie lada wyzwanie.
Co taki maluch lubi robić, żeby prezent nie został użyty dwa razy?
Co zrobić, żeby każdy w rodzinie mógł coś nabyć, a żeby nie zrujnowałoby to rodzin finansowo:D?

Siedziałam i szukałam tydzień.
Życzliwe koleżanki podpowiadały mi jak mogły, a ja tylko wybrzydzałam:)
Udało się jednak skorzystać z kilku rad i prezenty podzieliłam na większość bliskich, którzy zaoferowali się o podpowiedź w sprawie praktycznych prezentów.

Propozycje musiłay być zbilansowane odpowiednio.

Coś do czytania:
1.  Zima na ulicy Czereśniowej, o której pisała Zezuzula, można znaleźć ją trochę taniej na allegro.
     To przez jej recenzje skusiłam się na książkę:)

2. Rymobranie, zabawne wierszyki i śmieszne ilustracje opis TU , a zakupić można też na allegro.
    Polecone przez Agnieszkę.

Coś do kreatywnej zabawy:
3. Duże puzzle dla małych dzieci. 2,3 i 4 elementowe. Nasz typ to oczywiście Pojazdy:) przecież Natasza     
    zwariuje jak zobaczy samolot i traktor iii:) Polecone przez Agnieszkę.

4. Farbki do malowania paluchami:) mam Nadzieje, że Natasza już do nich dorosła i nie będzie płakać.

Coś co na pewno ją zachwyci:
5. Dwustronna tablica do malowania kredą i mazakami. Szukałam takiej, żeby była dość wysoka i dość   
    duża, patrzcie na rozmiary, bo na zdjęciu wyglądają fajnie, co z tego jak są wielkości ciut większej od
     kartki papieru.

Bardzo chcieliśmy jeszcze:
6. Gra Memo z Tchibo i mam nadzieje, że nam finanse pozwolą przed końcem promocji.
7. Polecane przez kilka blogerek zestaw z CzuCzu

Tyle typów obstawionych.
Nie chciałam, żeby Natka dostała kasę, bo to żadna magia świąt i mikołaja.
Ona jest już tak mądra i duża, chciałam żeby miała radochę z rozpakowywania prezentów i tej pięknej dziecięcej wariacji z zachwytu:)

Mama ze skromna kieszenią z tych propozycji na pewno coś wybierze.
Wszystko jest w okolicach 30zl (oprócz tablicy).

:)
   

16 komentarzy:

  1. Czuczu ma faktycznie fajne rzeczy do dzieciaków, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam gry Granny z serii moje pierwsze Gry od 2 lat
    http://www.granna.pl/katalog-gier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiekszosc gier jest dla 4 latków, znalazlam jedno memo ale to drewniane duzo bardziej mi sie podoba:)

      Usuń
    2. popatrz na serię pierwsze gry, tam jest 6 gier od 2 do 4 lat, którymi bawimy się z Piotrusiem już od dłuższego czasu. Memo, Domino, Puzzle, Puzzlino, Memino i Lotto.

      Usuń
    3. Widzialam, ale wiem ze natka nie da sobie rady z takimi jeszcze. moze na urodziny akurat na 2 latka:)

      Usuń
  3. :) ja tez myśle o tablicy takiej dwustronnej i o innych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, że frajda z rysowania bedzie ogromna, bo u nas rysowanie na tapecie

      Usuń
    2. po co tablica jak są ściany?:)
      Ja poszukuję laptopa dla dzieci bo do naszego ją ciągnie,lalka baby born z nocnikiem,i zapewne kolejne pudło klocków.Też podział na rodzinę:)Tylko jeszcze nie wiem kto lalkę a kto laptopa.O tablicy tez myslalam ale to moze na gwiazdke albo urodziny.Wszystko w jednym miesiącu:)

      Usuń
  4. bardzo fajne propozycje ;) osobiscie bardzo lubie te puzzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tablicę z Lidla, najważniejsze żeby stabilna była. Cieszę się, troszkę Ci pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nasz CzuCzu porządziło dwa dni i koniec. Tablica fajny pomysł, a jak jeszcze metalowa, to magnesami będzie się można pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tablica już kupiona :)

    --
    Dziadek

    OdpowiedzUsuń