środa, 3 października 2012

Natasza gada

Ach! trosze niepisania i tyle zaleglości!
Dzisiaj dużo filmów i zdjęć, a jutro reszta zdjęć:)

Rozgadało mi się dziecko trochę.
Woła do mnie spersonalizowanym "MAMA!!" :D
 Jak tylko położę łeb na poduszkę o 7 rano, kiedy ona zejdzie złóżka napita cycami..
Drze się:"MAMA!"
Podnoszę łeb.
Śmiech.
Chowam głowę.
MAMA!
i aż nie wstanę.
To jest przeurocze:D
i nawet jak jestem zaspana to wstanę, bo przeciez trzeba wlożyć do fotelika i włączyć bajkę.
Zrobić i dać śniadanie i owoce, i mogę zostawić dziecko jeszcze na trochę, bo kiedy bym jej nie chciała wyjąć to i tak jest ryk, chociażby się już z nudów na łokciach słaniała;]
Uczyłam ją mówić "cycuś". załapała. Mówi: "cycy";]
Są też dzieci "dzyici"
I dzidzia "dzidzi"
Nauczyłam ją pokazywać Nataszę;)
Bo nie potrafiłą przez 3 dni zaczaić, że Natasza to ona.
Jak pytałam gdzie Nataszka, to odpowiadała "nie ma!";]
ale już wie.
Próbujemy znów nocnikować.
ale jeszcze nam się zdarzają kupy na podłodze:]
ale jak zaczyna sikać i zobaczy kropelki na podlodze, to zaczyna biegiem leciec na nocnik:D
wiec już coś powoli zaczajamy.
Nadal jednak boje się ją połżyć bez pieluchy na drzemkę.
Ach.. no i drzemka.
Jak Natasza wstanie o 7 to pójdzie na drzemkę o 10, a później o 15.
Niestety jak wstanie o 8.. to na drzemke idzie.. pierwsza i jedyną o 14/ 15 na max godzinę.
Więc i my powoli żegnamy 2 drzemki w ciągu dnia.. i przechodzimy do jednej.
Potwornie brakuje mi tej porannej;/ zawsze przy niej dochodziłam do siebie, poleżałam.. a teraz już nie bardzo mogę z walającym się po mnie dzieckiem;)

Prezentuje Nataszę:)









 

 I nasze zdjęcia z Roczku Idusi
Zdjęcia robione przez Agnieszka Wojtkowiak zainteresowanych pracami Agnieszki zapraszam do klikania w imię i nazwisko:)





13 komentarzy:

  1. czemu nie wpałam na to żeby nauczyć Adaśka gdzie jest Adaś? :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na to wpadlam 3 dni temu:D bo w ogole nie wiedzialam, ze ona jeszcze moze tego nie wiedziec:D

      Usuń
  2. rozpłynęłam się tak przy tej mojej porannej kawie......:)))))) Nataszka jest cu do wna :D
    :*** ode mnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe super !! :) Nataka super ! :)
    a takiego buziaka tez ja dostałam ;p tylko w polika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ona ślicznie mówi i jak dużo, cudowna dziewczynka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. AAaaaaa cudownie!!! Mała gaduła :)))) Nie mogę się doczekać kiedy Lenka zacznie gadać :D aż wypieków na buzi dostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie mogę :D fantastyczna jest!! jak się uśmiecha to jakby ktoś miód na serce wylał!! rozpływam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ona słodka !
    A ty masz taki sensulany głos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az sprawdzilam w slowniku co znaczy:D
      Powzanie zmyslowy?:D No dziekuje, dziekuje, az sie rumienie;)

      Usuń
  8. Natasza, a powiedz Zezuzulla:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oluś, jaka ona cudowna, pięknie mówi:), urocza jest, taka delikatna :*
    ja chcę córkę

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia, super pamiątka. I Ona śliczna!

    OdpowiedzUsuń