wtorek, 23 października 2012

18 miesiecy=1,5 roku

A jednak!
Już myślałam, że nie będę miała co napisać:)
Mam!
Może i jeden!
ale wielki!

Od dziś Natasza biegnie sama na nocnik, siada (czasami zupełnie nie tak jak trzeba:D)
i robi co trzeba!
I siku i kupę i zadowolona z siebie.
Sama leci jak poczuje ze chce.
Nie popuszcza, nie zapomina.
Myślałam, że ten dzień nie nadejdzie tak szybko!
a jednak!
Trybik zaskoczył wreszcie i mamy efekty!
Trochę bałam się ją położyć na drzemkę bez pieluchy więc jedno siku było po obudzeniu do pieluszki,
a tak resztę dnia przebiegała bez.
Nie wiem też jak to będzie jak będzie miałą majtki czy spodenki, ale będziemy próbować.
Majtek się boi:D więc nie wiem jak ją przekonać.
Na razie ciepło w domu można biegać bez bielizny.
Dziecko też prze szczęśliwe.
I jakieś takie znów mądrzejsze?
Jakieś znów bardziej rozumne.
Widać, że "dorośleje":)

Jestem taka dumna!!!
xD

15 komentarzy:

  1. po cichu zazdroszczę, ale jeszcze bardziej jestem dumna z Twojej małej dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  2. oj i ja zazdroszcze.Moja ma prawie 22 miesiace i jakos nie moze zalapac:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest z czego być dumnym :D Nataszka mega zdolniacha jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. noo ja też zazdroszczę jak nie wiem co :D
    ale gratulacje z okazji przeskoczenia kolejnego tak ważnego etapu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super dziecko! Super mama, super duma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo dla Nataszy i wcale nie dziwię się żeś taka dumna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! To jednak fakt, ze dziewczynki dojrzewają do nocnika wcześniej.
    U nas bunt. Piotrek wie o co chodzi, sam mnie informuje, że zaraz będzie robił siku albo kupę ale zaparł się, że chce do pieluchy i koniec. Muszę przeczekać aż mu bunt dwulatka zelżeje.

    OdpowiedzUsuń
  8. No braaaaawooooo!
    Natasza zdolna po ciociuni Zezuzulli!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i zazdroszczę :) my 21 miesięcy i w pieluchorkach nadal!

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo!!!
    18 miesięcy to super wyczyn na odpieluszkowanie:)

    Brawo, brawo brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo!!!!
    u nas niestety nie ma chęci.

    OdpowiedzUsuń