poniedziałek, 15 października 2012

Apel o Pomoc! Poszukiwana rzadka Grupa krwi!!

Ile warte jest ludzkie życie???
Czasami litr, albo pół litra...krwi.
Tak potrzebnej.
Akurat na złość losowi najrzadszej...
Ale są inni z tą grupą,
Błąkają się po świecie.
Lublinie!!
Wydaj z siebie wszystkie osoby z grupą krwi ARh- lub 0Rh-!!!!!
Minusy są potrzebne!!
Pomyślcie, że kiedyś może dla nas ktoś będzie prosił o krew.
Pomóż, daj żyć!!

Brat naszej Siostry Bloggerki jest w potrzebie!
Blogi ślijcie informacje!! Może trafi do odpowiedniej osoby!!!

http://karlitka.blogspot.com/2012/10/pilnie-potrzebna-krew-lub-o.html

3 komentarze:

  1. ja mam ABRh- podobno moja krew pasuje dla wszystkich, czy taka może być? Mieszkam jednak w dolnośląskim, jak mogę jakoś pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem ze w Warszawie mozna oddac krew i przekuja ja do lublina, ale co do slaska jeszcze sie nie dowiedzilam. Jak by co to zaraz napisze.

      Usuń
  2. Ja mam 0Rh+ tez niby wszystkim moge oddać ! ale nie moge :( bo anemia krazy cały czas koło mnie .. ;/

    OdpowiedzUsuń