czwartek, 10 maja 2012

Z dni codziennych

Rowerek był naszym zbawieniem kiedy kolo wózka odmówiło posłuszeństwa i wczoraj kiedy pierwszy raz zasiadła dzidzia w wózku, była zdezorientowana, bo przecież ROWEREK stoi obok MAMO!:)
Nie ukrywam, że na zakupy rowerek się jednak nie nadaje;) a w tesco zrobili płatne siatki:) lepiej wiec chodzić wózkiem;]

"Natasza pokaż jak deszczyk pada?" :D
(stała na deszczu i pokazywała a jaka radość! pisk był jak mama zabrała co by dziecko całe nie zmokło)

Sezon karmienia piersią na dworze uważam za otwarty:D


"Chodzę sama! za rączkę to chodzą bobaski! Ja jestem samodzielna!"







Zapomniałam napisać!
Ida nam ZNOWUUUUU! zęby!;/
dlatego taka maruda trochę.
Górne 3-ki! obie! juz są pod skórą! Zanim Natasza skończy 15 miesięcy to będziemy mieć komplet?:|
Dlaczego jej rosną w takim tempie!
No dosłownie ząb za zębem! 

19 komentarzy:

  1. U nas cycusianie wygląda IDENTYKO :) tylko na siedząco! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas na siedzaco nie chce bo ona sie narkotyzuje mlekiem i glowa jej leci na boki i oczy wywracaja sie do gory nogami:D musi miec podporke, a tutaj padla i spala tak 40 min bo nie mialam jej gdzie polozyc.

      Usuń
    2. my na dworze już dobre 3 tygodnie cycusiamy jak jest ciepło ;p a ludzie się gapią i udają że nie patrzą ;p

      Usuń
  2. Ale fajna dziewczynka i jaka samodzielna:) a rowerek ma śliczny. Ania niedługo i będzie świętować roczek i też myślimy nad podobnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z niego najlepszy prezent, jedyny minus to to ze Natasza tez nim kieruje i czasami skreca bardzo gwaltownie:D

      Usuń
    2. A mój Młody też :D

      Usuń
    3. Ale hipopotama nie czai ze trzeba sie odpychac. na razie bardziej ja klocki interesuja no i jak ktos ja pcha ;p

      Usuń
  3. Nam przebijają się dolne trójki i mam nadzieję ze piątki trochę poczekają i dadzą odsapnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dolna jedna 3-jka juz sie przebila jakies kilka dni temu, teraz gorene a pozniej druga dolna.
      ale Twoj Norb chyba starszy od Nataszy?

      Usuń
  4. A jak Wam ładnie z cycusiem :)
    Nataszka jest bombowa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój by nie posiedziała w tym rowerku ani minuty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja uwielbia jezdzic:D sasiadki syn wsiadl i wytrzymal w nim 30 sekund:D

      Usuń
  6. ślicznota mała! gratulacje!!! my nadal szesciozebni..

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mnie rozczulają widoki karmienia piersią, nie wiem dlaczgeo teraz tak bardzo to odczuwam a wcześniej właściwie normalnie ? :)
    Natasza jest boska. Uwielbiam filmiki z nią :) śliczne to ponczo :)
    zasuwa pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznotka !! :)
    super filmik .. juz sie doczekać u mnie tego nie moge ( tz chodzenia ) ;p
    a jak prawo jazdy ????

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne foty;) zwłaszcza w tym miniaturowym poncho;)

    wytrwałości przy ząbkach życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak sobie rękę wsadziła i oparła na drugim cycusiu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. superasna fotka z cyculkiem i jak pieknie jej w fiolecie i w tym ponczo - czad!

    OdpowiedzUsuń
  12. I Mama na zdjęciuuu!:D:D:D Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń