sobota, 26 maja 2012

Ode mnie tez najserdeczniejsze życzenia dla każdej mamy!
szczególnie dla tych, które pierwszy raz obchodzą to święto:)
Ja obchodzę już 2 raz:)
Właśnie robię pyszny obiadek.

Wrzucam kilka fotek, bo chrzestna Nataszy mnie goni i muszę jej pokazać aktualne dziecko(które się praktycznie nie zmienia:D allee:))


Spotkanie z czarownicą Agatą:) i Tosią:*



 

 Nasza pierwsza wspólna kąpiel.
Były fajniejsze fotki, ale niecenzurowane więc nie pokażę;)



A tak się lansujemy na rowerku:D

Mamowe jakieś zdjęczysko;)



Mało zdjęć robimy ostatnio. Jakiś zastój.
Dziecko tak zbuntowane, że czasami już potrafię tylko załamać ręce:(

Dziś jakiś dzień wiszenia na cycu!



8 komentarzy:

  1. mój też dziś wisi na cycku, uciekłam mu na chwilę
    Mamuśka - lalka z CIebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, no pięknie wyglądacie:D
    A Natasza, z nogami na kierownicy... pomysłowe, pomysłowe:D

    OdpowiedzUsuń
  3. No no ślicznie wyglądacie mamusie :D Najlepszego z okazji okazji :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne foty, też czasem u nas jest zastój z pstrykaniem. Natasza na rowerku pełen luz :) tak trzymać !
    u nas dzisiaj też trochę nie w sosie dzień.

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę wspólnej kąpieli.
    niestety nie mamy wanny...
    pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No dziewczyny, cała Wasza czwórka prezentuje się rewelacyjnie i zazdroszczę, że możecie się spotkać w realu :) Nataszka widać, że się garnie do opieki nad Tosieńką :)Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego mmusiu)

    OdpowiedzUsuń