środa, 2 maja 2012

Ok
zmotywuje się w końcu żeby dodać posta.
gorąco
przygotowania
gość
dni
nie skutkują większą ilością siły.
Ale narobie sobie tyle zaległości, że później będzie bez sensu pisać o starodawnych rzeczach.


Urodziny

Urodziny robiłam 29 kwietnia w niedzielę. (23 kwietnia były datowe)
Pogoda zaskoczyła nas swoim upalnym ciepłem, mamy szczęście do upałów, bo na chrzciny też mieliśmy dobre 30 stopni.
teraz tylko skromne 27;]

Wszystko wyszło przepysznie, przecudownie, tak jak chciałam, dziecko szalało jak opętane, śmiało się, szczerzyło zęby, robiło "minę"- w takim szale jej jeszcze nie widziałam.

Dekoracje wszelkie(balony, ozdoby na tort, obrusy, girlandę) zrobiła Agnieszka .
Wspaniała istoto dziękuję kochana! bez Ciebie nie było by tak wspaniale!

:*

 HA! wedle poznańskiej wróżby i wyboru pomiędzy kieliszkiem, różańcem, książką i pieniążkiem (co niby mówi kim i jakim człowiekiem będziesz w przyszłości-tzn dziecko będzie) Natasza wybrała co?
Kieliszek! ha! prawdziwa Polka:D
a drugi zaraz po złapała różaniec i wkładała go sobie do kieliszka.
wszyscy padli:D

Nie płakałam:)
radowałam się ze wszystkimi i cieszyłam i byłam dumna, że udało nam się z chrzestną przygotować wszystko (z małą pomocą K i Jessi).
Tort robiłam pierwszy raz własnoręcznie:)


A teraz najważniejsza oddająca wszystko fotorelacja:)





5 komentarzy:

  1. jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętności przygotowywania przyjęcia, menu, ozdób stołu, TORTU (!). cieszę się, że impreza udała się :)
    Nataszka wyglądała ślicznie w tej sukience :) ale nie ma to jak wygodne body :)
    pozdrawiam Was !

    OdpowiedzUsuń
  2. tort przepiękny! Natasza jaka szczęśliwa! sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolnaś, pracowita i bardzo zdeterminowana :)

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleee pięknie... tort cudny, girlanda też :) Aga to ma talent w rękach!! Cudnie
    A Nataszka jaka zadowolona i szczęśliwa!! :))
    Jak Małej podpasował tukan? Mój Konus ostatnio się go zaczął bać (?) nie wiem dlaczego widzi go i ucieka, a tak się nim fajnie bawił!

    OdpowiedzUsuń
  5. :D No ależ pięknie u Was było!!!:D

    OdpowiedzUsuń