poniedziałek, 27 lutego 2012

Nudny dzien

Dzisiejszy dzień zaliczamy do nudnych, nic ciekawego nie było do robienia i wyszukiwane zostały wszystkie zajęcia jakie się tylko dało wymyślić;)

Ach! i muszę powiedzieć, że wyszedł! wyczekiwany! On! oddolny Ząb Przebijacz Drugi!
Jesteśmy wielce uradowani. Niech rośnie w spokoju i nie nie pokoi Nataszy swej właścicielki.
:)
tym samym zmienia nam się skład uzębienia, z 7 na 8.

A dzisiaj:
Najpierw się kitwasiłyśmy z misiem:

Później próbowałyśmy rysować kredkami, ale Tasza nie była zainteresowana trzymaniem kredki i kończyło się na rzucaniu nią po podłodze.

Bo wiadomo, że opakowanie było ciekawsze:

Zanim wrócił tatuś grałam na garnkach, a później gotowałam zupę
zamieszałam



i przykryłam, niech się gotuje:

Później pomagałam tacie pakować rzeczy do zmywarki po obiedzie

a później bawiłam się z nim, ale było wesoło!





Wreszcie przyszedł czas kąpieli i mówili, że wyglądam jak Al Capone - Ludzie! nie znam człowieka!

No i na końcu wreszcie dali cycusia i mogłam odpłynąć w błogi sen.



Taki ot, zwykły dzień:)

A Mama idzie czytać Andragogike, bo nie zdąży do soboty się nauczyć.

A jeszcze z niespodzianek wygrałam płyte z muzyką jaką lubię (mam sobie wybrać) bo byłam 110 fanem na pewnym blogu! Nawet nie wiedziałam, że maja jakiś konkurs:D
więc aż tak pechowa może nie jestem.

Zdradzę(jeszcze nie doszło ale) udało się wygrać na fejsie testowanie Sanoflore:) wiec już nie mogę się doczekać jak przyjdzie paczka.:)



6 komentarzy:

  1. Taki nudny, ale to chyba dla Ciebie bo Maleńka miała duuużo ciekawych zajęć!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sliczna dzidzia!! :-) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz, zaraz...a gdzie tu nuda??:D
    Zdjęcie Nataszy w sukienusi...słiiiiiiiitttt!!!:D
    Boziu, Boziu, takie nózie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, w sukienusi Natka wymiata - laska jak się patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie w wannie absolutnie obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka ona śliczna i samodzielna:D

    OdpowiedzUsuń