niedziela, 12 lutego 2012

Nie, nie, nie

"Natasiu, nie gryź kabla!"

Natasza:




"Nataszko całujesz dzidzie?"





Nataszkowe rączki na szybie:] (o zgrozo dzis to zobaczylam:O)





Nalusiakowy pomaga mi wieszać pranie;]

A do zabawy najlepsze sa nakretki:)



A teraz sie przyznam, że Natasz wczoraj wciągną 3 kluski kopytka mojej roboty i jak bym dała więcej to pewnie też by zjadła. Zdjęcia niestety nie ma;)

U nas jedzenie by nie bylo gdyby nie Kaczuszkowe disco w polu lub piosenka z hello kitty. 
Na szczęście wtedy dziób otwiera się jak roboci.
Paróweczki takie cielęce jakieś babcia wynazła ponoć bardzo dobre robią furorę.
Plan dnia chyba po raz setny pierwszy zmienił swoją postać,
dziecko kładzie się miedzy 19;30 a 20;30(sama sie przestawila-znowu!) wstaje o 4, 5 na cycusia i o 7, 7;30 juz jest na nogach..wrr juz nawet pospać się nie da, wolałam ten poprzedni cykl kiedy spałyśmy do 8;30.. 
No ale.. jak panienka chce tak jest, o 8,9, 10 śniadanie (to już jak mi się chce:P) teraz drzemka o 10 do 10;40 pozniej obiad po 12(?!) ale mamy postęp bo jemy już 3/4 dużego słoika:) a później to już tak jak było.

4 kupy dziennie powrocily! do 12 mamy nawet 3?!

Jakieś pomysły na przekąski? bo nawet kisiel i galaretke jej ostatnio dałam bo już nie wiedziałam co by mogła(oczywiście pewnie tego nie może, ale jeszcze zyje;))




13 komentarzy:

  1. sliwki suszone, awokado, melon, pietruszki korzen upieczony w piekarniku, platki kukurydziane na mleku krowim..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. platki na krowum mleku? w niespelna 10 miesiacu zycia? czyli owoce jednak gora.

      Usuń
    2. pewnie czemu nie? moj ma 8 i dostaje do zabawy :-) leje troszke kapke aby platki mieekie sie zrobily :-)
      bana, jablko, gruszka - owoce najlepsze bo maja tluszcze nie nasycone ktore uwalniaja sie dluzej niz cukierasy :-)

      Usuń
    3. A w jakiej postaci awokado, melon, śliwki? Rozgniecione czy do rączki?

      Usuń
    4. do raczki na pewno, a ja trzymam jej a ona sobie gryzie.

      Usuń
  2. sliczna masz dzidzie Olu:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. szyby u nas wyglądają tak samo:)
    ja na przekąske daje biszkopty, chrupki i wafle ryżowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i komentarze :)
    My na przekąski mamy flipsy, jabłko, gruszkę. Ale też muszę coś więcej dodać.
    Kupy rzadkie? To może od zębów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie kupy normalne, jedynie jedna taka po cycusiu widac ze mleczko bylo:) po tatusiu moze jej sie przemiana zrobila:D on tez czesto robi:D

      a z tymi przekaskami to wszystko co napisalyscie ja podaje oprocz tych platkow na krowim mleku:)
      no i tych Big M owocow bo teraz nie sezon i strasznie drogie.
      Ale Pomelo Nataszce mega smakowalo:)

      Ja daje jej i biszkopty, i petitki, i chrupki i banana i jablki i dzis truskawki jadla (zrobione przez babcie pomiete i zamrozone bez cukru) i wlasnie ten kisiek i galatertke i taka nuda bo w sumie wszystko to samo je;/ i myslalm ze cos jeszcze bedzie nowego mzoe a tu nie bardzo, dzis jadla makaron jeszcze dodatkowo:) bo my gotowalismy.

      Usuń
  5. U nas nakrętki, to też hicior ostatnich dni:D

    OdpowiedzUsuń
  6. A u nas Młody liże szyby wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nataszka jest wspaniałą Dziewczynką. Już wcześniej pisałam, że uwielbiam jak Dzieci łobuzują :D:D:D

    OdpowiedzUsuń