czwartek, 23 lutego 2012

10 miesiac

Dziś napiszę tylko, że moje dziecię skończyło 10 miesięcy.
Za dwa miesiące rok.
Później następny..
jak nie miałam rodziny i dzieci to czas tak nie gonił..a przecież tez miałam dużo zajęć..
chociaż nie, nudziłam się wtedy dłużej:)

Ten miesiąc przyniósł tyyyle nowych rzeczy.
Tyle moje małe sprytne szkrabiątko się nauczyło.
Jest taki "dojrzałe" już.

Chodzi przy meblach.
Robi prawdziwe "papa"
Potrafi podać mi zabawkę jak o nią proszę.
Potrafi ułożyć wieżę bez przewracania jej.
Potrafi powiedzieć mama, tata, baba, dzidzia, dziadzia, dada, papa, i jakieś inne niezrozumiale sylaby.(oczywiscie nie mowi jeszcze rozumnie mama czy tak inne, nadal sa to zwykłe przypadkowe sylaby)
Potrafi pokazać gdzie jest nosek na pluszaku.
Potrafi jeść rączkami wszystko co jej podam.
Potrafi znaleźć schowaną zabawkę bez problemu i wie, że ja schowałam specjalnie.
Potrafi pić samodzielnie z buteleczki.
Potrafi rzucić piłką (tzn tak raczej podrzucić, bo nie moge nazwać tego rzucaniem w dal)
Sięga do dużego stołu.
Awanturuje się jak coś zostanie jej zabrane.
Pokazuje na światło i miga ten wyraz.
Potrafi zrobić konika..

i pewnie coś jeszcze mogłabym wymienić, ale jestem już tak zmęczona, że marze tylko o tym żeby sie położyć.

Wspaniała jesteś córuś!:*


A ja miałam dziś pierwsze zajęcia z prawka i baaardzo mi się podobały mimo, że to teoria:) Koleś super gada, aż chce się słuchać i cieszę się, że się zdecydowałam.:)

17 komentarzy:

  1. Brawo dla Niuni za takie postępy:)
    Ja też mam wrażenie, że odkąd Ania jest z nami to ten czas zasuwa jak szalony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziekujemy.
      No zasuwa... i cholery nie zatrzymamy:D

      Usuń
  2. oo tez zdaje prawo jazdy własnie :)
    tez taka frajde mi to sprawia!!

    a córcia rozwija sie w bluskawicznym tempie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale zdajecie czyli konczycie juz egzaminem? czy jestes w trakcie kursu?

      mnie cieszy samo wyjscie samotne na te poltorej godziny.(oj ja niedobra;])

      Usuń
  3. jestem z Was dumna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Olu! :) Dzieci nie mam, ale będę podpatrywała, jak Twój szkrab sobie radzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULACJE zdolna Dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Prawie Dorosłej Kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ani się obejrzysz i będzie pięknie mówić :)
    Ja już też chcę, żeby mój czas szybciej leciał :)
    Jeszcze +/- 23 dni ;)
    Czyli da się pogodzić szkraba z pójściem na prawko ? :)
    Bo mam taki zamiar xD

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak wczoraj czytałam Twój wpis o falstarcie ze skurczami:D Zaglądałam codziennie by sprawdzić czy już urodziłaś:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje 10-miesięcznicy! Czas pędzi jak szalony :)

      Usuń
  9. A jak się to pioruństwo wyłącza?

    Nie wiem czemu mój mąż uparł się na lekki wózek, widzisz ten Espiro też lekki a ktoś pisał że się giba do przodu .. Chyba się zdecydujemy na ten Implast skoro mój już się tak na niego uparł ;p Ale postawiłam na swoim i mogłam wybrać w ciemniejszych kolorach bo mieszkamy przy kopalni i wiem jakby jasny wózek wyglądał po tygodniu, tak jak moje białe okna 7 dni po umyciu ;)

    No moja infekcja pojawiła się dziś rano, mimo antybiotyku na bakterie w moczu.. musiałam zastosować jakiś krem, czy maść.. mam nadzieję że minie po porodzie jak u Ciebie :)

    Test oficjalnie odbędzie się jutro ;d już nie ma odwrotu, został postawiony pod murem :D

    Co do albumu, jak bym predzej pomyślała to bym sama sobie zaprojektowała i wgl ale teraz nie mam na to czasu więc wybiorę kupny ;)
    Z zamiłowania jestem fotografem więc u mnie zdjęcia to podstawa ;) a mnie już korci zrobić sesję noworodkową swojej córci, w koszyczku ;) ah

    Widzisz podsunęłaś mi swietny pomysł ;) Jazdy a urlop tatusiowy ;D akurat by mogło się jakoś pokrywać :D ale nie wiem jak to u mnie bd, bo tu jeszcze egzamin zawodowy mnie czeka w czerwcu no i zobaczymy ;)

    PS: Skoro nie wywołujesz zdjęć to liczę na jakieś nowe zdjęcia malutkiej tutaj na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję jej tylu umiejętności :D zdolna dziewczynka :D

    OdpowiedzUsuń