piątek, 22 lipca 2011

Pampersy

Przebrnęliśmy przez 5 różnych firm pampersowych.
Zrobię dzisiaj krótkie rozeznanie;)

W szpitalu mieliśmy pieluszki firmy Bella-na moje oko były jak najbardziej si. Lekka twardość wcale nie przeszkadzała pupie Nataszy i nie powodowała żadnych odparzeń.

W domu na początku mieliśmy pieluszki Pampers Premium Care złote-zdecydowanie nie polecam;/ dla mnie w wchłaniały najgorzej, zużywałam ich ilości przeogromne i skończyły się po 1,5 tygodnia. Po zasiusianiu robiły 'galaretę' w pieluszce. Nataszy nie odpowiadały i na szczęście szybko się skończyły.

Następną paką były też Pampersy, ale 2 zielono-niebieskie. Do tych nie mam większych zastrzeżeń, niestety cena ich jest blokująca i nie mogliśmy sobie na nie pozwalać, wiec spróbowaliśmy czegoś z niższej półki.

Pieluszki 2 Gaga Tescowe- nie specjalne. Gruuuubeee tak,że nie mogłam zapiąć niektórych śpioszków w kroku. Odparzały lekko pupę. Dla mnie to tam było zero przewiewu. Ogólnie na nie.

Kolejne były Pieluszki BabyDream z Rossmana. Po przeliczeniu wychodziło, że sa w cenie Pampersowych.
Też grube, słabiej chłonne, ale w miarę. Lekko odparzały stosowałam na zmianę z Huggiesami, żeby pupa małej odpoczęła.

Huggies New Born-pieluszki trafione w 100%, dla mnie rewelacja, dla Nataszy też, bo żadnego odparzenia nie zanotowałyśmy, super chłonne, wydajne, przyjemne, twardsze od Pampersa, ale dla nas to akurat plus, bo Pampers ciągle wydawał mi się mokry i musiałam otwierać i sprawdzać czy już.
Ale, że dostaliśmy je w prezencie, a do tanich nie należą, (są tylko ok. 10 zl tańsze od pampersa) to spróbowaliśmy poleconych przez dwie koleżanki, które stosują pieluszki Biedronkowe Dada Premium.

Dada Premium- jakaż była moja wściekłość po odparzeniach jakie zrobiły na pupie małej! Pieluszki dla nas okropne, co otworzyłam i dotykałam to były mokre, stosowałam je na zmiane z Huggiesami, bo inaczej musiałabym je od razu wywalić na śmietnik. Co zaleczyłam pupę Oilatum do kąpieli i Nivea na odparzenia i Huggiesami, to po założeniu Dady miałam po jednej pieluszce ten sam efekt co przed zaleczeniem.
Wściekła trafiłam na promocje w Tesco Huggiesów 3 niebieskich (39gr za sztukę wychodzi) i nie zamienie ich już na żadne inne. Jak będą jeszcze w promocji za tydzień po Obiecanym Macieżyńskim nareszcie (!!!) to kupimy je na zapas.

Każda pupa jest inna. Każdy bobas inne sobie podpasuje.
Powiem jeszcze, że ja nie używam żadnych kremów pod pieluszkę. I wszystkie reakcje były sprawdzane na pupie nienakremowanej, dzidzia nie toleruje żadnych kremów na pośladki;) chyba że właśnie Nivea na odparzenia. Sudokrem o dziwo spowodował jeszcze większe odparzenie niż pieluszki. Mi tam zawsze pasował na różne moje podrażnienia, jednak Natka stwierdziła, że ona go nie będzie tolerować;]

Powiem jeszcze, że każde pieluszki miały rzepy ok, najmocniejsze miały te rossmanowskie.
Żadne też kupy nie przepuszczały chyba, że było to z naszej winy złego założenia, albo za małej pieluszki.

Chusteczki nawilżane za to używamy z Gagi Tescowej i są dla nas najlepsze.
Pampersa też były bardzo dobre, ale cenowo nam się nie opłaca jeżeli mamy ten sam efekt. Są 2 razy droższe, a moje dziecko zużywa średnio 9 pieluszek dziennie, wiec chusteczki idą jak woda. Czteropak wystarcza na około miesiąc.
Rossamnowskie chusteczki są do d***;) suche to jak wiór! i żeby wytrzeć trzeba zużyć ich dwa razy więcej.

Nasza przygoda zatrzyma się na Huggiesach;) więcej testować już nie mam siły. Znalazłyśmy naszego faworyta.

A u Was kto króluje??:)

11 komentarzy:

  1. U nas królują pampersy premium care. Ani odpowiadają jak najbardziej, nie ma żadnych odparzeń, a kremów też żadnych nie stosujemy. Ale jak to stwierdził mój mąż: "Póki Ania nie skoczy 3 miesięcy zaciskam zęby i kupuję te droższe, a potem będziemy eksperymentować z tańszymi." Huggies też były dobre (używaliśmy na samym początku)
    Dzięki za podpowiedź jakiego probiotyku używacie. My zaczeliśmy podawać Dicoflor 30 (polecono taki mężowi w aptece.
    Pozdrawiamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas sprawdzają się DADA premium. Wytestowałam wszystki i tyle te nam odpowiadają i nie chodzi o cenę bo po Pampersach młody ma odparzoną dupcię. Oryginalne pampersy śmierdzą chemią i myślę że to było powodem odparzania, chociaż nie odparzenia co czerwonych krostek na pupce.

    Co do husteczek to ja jednak wolę te biedronkowe bo są troszkę grubsze i zapach tak jakby przyjemniejszy. Nie ulge wątpliwości że zaróno Gaga jak i Dada są porównywalne do Pampersa. Mnie przeraził fakt że w jednych i drugich chusteczkach są parabeny.

    Pozdrawiam
    http://witaaminkaa.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas pampers premium i babydream są najlepsze :) Co pupa to faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. witaminka- o parabenach nic nie wiem poczytam, bo nawet nie zwrocilam uwagi na to. Pampersy tez nie sa najlepsze jednak. U nas tez byly krostki ale wlasnie po dadzie tyle ze na czerwonym placku;) a biedronkowych nie uzywalismy. mama moja kiedys zostawila swoje ale mi sie zapach nie podobal;D tazke mamy inne nosy:D

    Hafija- hahah to ladnie:D dokladnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. witaminka- nie mam pojecia jak mam Cie dodac do ogladanych blogow:D

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas pampersy = 3 różne na zmiany, żeby cenowo nie zwariować z najdroższymi. na noce premium a w dzień pozostałe jak nam w ręce wpadną :) na odparzenia jełsi pojawia się cokolwiek to sudokrem ale nie zanotowaliśmy większych uszkodzeń :)
    ale to prawda, że każda mama i każda pupa mają swoje preferencje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednym słowem, każdy musi przejść przez test pieluszek, co by znaleźć coś dla siebie- znaczy się dla Dzidzi:D

    OdpowiedzUsuń
  8. dziwne ze sudocrem nie pasuje jej :-o nam pasuja mamia z aldiego ale tylko pieluchy bo chusteczki tez sa suche, oraz huggies ale natural fit czy jakos tak nie organic czy new baby; chusteczki huggies sa najlepsze, najlepiej nawilzone, najgrubsze, najmniej chemikaliow i najdelikatniejsze :-) pozdr xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. a to chusteczki musze zobaczyc bo troche mnie zrazily te parabeny;/ wiec oatatnia paczka nam zostala i kupimy inne.

    OdpowiedzUsuń
  10. mi odpowiada pampers,tutaj cenowo tak jak huggies.Ostatnim razem w Pl kupiłam happy i strasznie odprzyły małej pupę,ale wróciłyśmy tutaj i pampers zaleczył:)Chusteczki z asdy:)na pewno nie znasz,ślicznie pachną,sądobrze nawilżone i w miarę tanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas królują wielorazówki - bomba, zero odparzeń i oszczędności

    OdpowiedzUsuń