czwartek, 20 grudnia 2012

Jak nie urok to sraczka

Z tego miejsca chciałam "podziękować" stresowi, którego z dnia na dzień mam coraz więcej, który tak wdzięcznie zabrał mi mleko z piersi.

Tracę pokarm. Od 2 dni jest go tyle co nic.
Natasza się denerwuje.
Ja jestem zdezorientowana.
Sutki bola od jej gryzienia i ciagnięcia.
Podchodzi co chwile i ciagnie te kilka kropel co zostało.
Przez noc coś jeszcze jest w lewej piersi, ale w prawej nie ma już prawie nic.
Nakarmiłam ją mlekiem krowim z butelki...
I czułam sie idiotycznie:|
Nie mam nic do mam karmiących butelka, ale ja 20 miesięcy karmie piersią i pierwsze karmienie butelka bylo dla mnie... okropne. Sztuczne. Po prostu nienaturalne..
Może to i dobrze, bo jak by co od stycznia już by nie było problemu jak by się coś z jakąś pracą udało.
Nie wiem co teraz?
MM?
Natasza pije mleko krowie i modyfikowanego nie tknie.


Wiecie jak w tytule... jak nie urok to sraczka...

23 komentarze:

  1. Nasze zaczęli pić krowie w 2 roku życia. Lekarz wskazywał tylko, żeby nie przekraczało 2,5%. Żyją i mają się dobrze, więc i Twoja malutka da sobie radę :) Rozumiem, że to stresująca dla Ciebie sytuacja, ale być może faktycznie będzie łatwiej gdy pojawi się szansa na pracę.Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo widzisz dobrze ze mowisz bo K. zawsze aze jej dawac 3,2% to musze mu powiedziec ze tego sie nie daje. Tak byc moze bedzie to optymalne rozwiazanie.

      Usuń
    2. mi też pielęgniarka kazala dawać 3.2

      Usuń
  2. Współczuję szczerze tego stresu :-(
    Wiesz co, może nie dawaj jej tego mleka z butelki skoro tak ładnie pije go z kubka. Nie popełnij mojego błędu. Piotr tak uzależnił się od butelki, że w wieku 2.5 roku wszystko pije z kubka jak człowiek za wyjątkiem mleka. To tylko z butelki.....
    A co do mleka to moją opinie na temat mleka krowiego znasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee co Ty ja nawet nie mam butelki;p i nie mam zamiaru kupowac. wiem wiem,.. ale nas nie stac na mleko modyfikowane po prostu..

      Usuń
    2. bo pisałaś, ze nakarmiłaś mlekiem krowim z butelki, dopiero teraz załapałam o co chodzi z tą butelką ;-)
      Nie chodzi mi o MM tylko o to, że tak naprawę nie ma potrzeby by dziecko piło mleko w ogóle przy dobrze zbilansowanej dziecie. Mój pije to nieszczęsne MM lub kozie bo się przyzwyczaił ale jak się nie upomina to sama nie proponuję i ma nadzieję, że z czasem da sobie spokój.

      Usuń
  3. Współczuję bardzo. Może dawaj jej butelkę, a cyckiem karm mniej np wieczorem i rano, sama nie wiem, nie karmiłam długo, więc nie jestem ekspertem. A nie lepiej modyfikowane? (córka pije czasem, od 2 roku życia zaczeła, najpierw mieszane z modyfikowanym, ale nie lubi, woli ziółte z Bebiko)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tak bede robic to pokarz zaniknie calkiem:) bo nie edzie pobudzania go przez ssanie. Tutaj juz chyba nic nie zrobie, bo stres blokuje wydzielanie mlekai hormony odpowiedzialnego za to. a stresow mam duzo wiecej niz pisze na blogu:( niektorych spraw sie nie wywleka do publicznego wgladu.
      Dziekuje za wsparcie:)

      Usuń
  4. ja w ogóle nie miałam pokarmu , walczyłam trzy miesiące i udawało mi się ledwo 100ml na dzień odciągnąć .. mały był dokarmiany MM , mleka krowiego jeszcze mu nie dawałam , jedyne co z nabiału to serki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalezy jaka mialas sytuacje po porodzie. Czasami czlowiek za bardzo sie stara i denerwuje i sam ten fakt powoduje. ze mleko nie plynie. Czasami jednak nie da sie wyluzowac.. a czasami dzieje sie to gdzies obok nas. Natasza je wszystko co z nabialem jest,uwielbia jak mama i tata.

      Usuń
  5. Bardzo mi przykro! Wiem jaka to rozpacz kiedy mleko nagle znika, głodny maluch obżera mlekodajnie i nie wiadomo co zrobić. Trzymaj się Kochana. A ja będę trzymać kciuki za powrót mleka i odwrót stresów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W poradni laktacyjnej udzielono mi informacji co do mleka. Nie ma przeciwskazań dawać zdrowemu dziecku w takim wieku mleka krowiego. Fakt tylko żeby nie było za tłuste idealne 2% :) Moja pociecha to rowiesniczka Nataszki i pije mleko z kubka lub przez rurkę :D wciąż jeszcze karmię piersią ale to juz nie wystarcza dlatego prócz wody do picia daję mleko :)
    Nie ma sensu dawać butelki jak Natasza umie pic z kubeczka:)
    Moje dzieci nie chciały tknac butelki i obydwoje pili z kubeczka juz od 6 miesiąca (oczywiście najpierw z pomocą),daj małej wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oluś ja karmilam MM jak dobrze wiesz i teraz jak nie moglam juz dawać mojego za 7 to nie stać mnie bylo na Emfamil za 27 ;/ i starczy na 3 dni wiec co mądra Basia zrobila ?? ;p poszlam do lekarza i mowi ze na takie mnie nie stac i czy moge krowie ? i co ??
    Daje Antkowi 2 razy dziennie krowie mleko 0,5 % i lekko zagęszczam kaszka:) bobas śpi całą noc bo najedzony, wysypki i innych znaków uczulajacych brak ..

    moze Ci sie ta informacja przyda :) za jakies pol roku przejdziemy na 1% :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oluś współczuję, niech problemy spadają na szczaw

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspolczuje bardzo! Trzymam kciuki za powrot mleczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. współczuję moze to jakiś kryzys ????

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko czytam i nie wierze... nie daje'mm' bo mnie nie stac' lepiej niech dziecko pije krowie- nie wiadomo skad a co tam... Bebiko najtansze kosztuje ok 12zl, ludzie to nie sa nie wiadomo jakie pieniadze...chodzi w koncv o dziecko!!!
    A tak odnośnie poprzedniego posta- gdybys nie miala takich wygorowanych aspiracji co do pracy i nawet sprzatała na poczatku to i na mleko by bylo. A z czasem mozna prace zmifmic gdyby znalazlo sie cos w zawodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. A ja jak czytam takie posty to tez nie wierze,że istnieja tacy ludzie piszacy takie głupoty jak Ty! Polecasz mleko BEBIKO... tylko ze w tym bebiko moze byc wiecej chemii niz tym w zwyklym krowim mleku!

      Usuń
    3. Andziu, poczytaj co nieco na temat mleka krowiego, zasadności jego picia i o tym dlaczego istnieje mleko modyfikowane i na czym polega bo bzdury piszesz.

      Usuń
  12. sama karmię piersią, mój ma dopiero 10m-cy, więc jeszcze potrzebuje mleko, ale na Twoim miejscu (tak, wiem, nie jestem na Twoim miejscu, ale rozumiem Cię) nie dokładałabym sobie kolejnego stresu i smutku (tak, smutku, bo ja też lubię kp). Twoja córcia jest już duża i poradzi sobie na krowim, albo nawet i bez. jogurt, twaróg i potrzebna dawka wapnia będzie. pewnie nie tak chciałaś skończyć kp, ale na pewne sprawy wpływu nie mamy i tyle. trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Własnie poczytaj a potem zabierz glos. Po pierwsze gdyby mleko krowie bylo takie super extra zajefajnie i zdrowe dla kilkunasto-miesiecznego dziecka to zapewne nie produkowali by mm tylko od razu poilibysmy dzieci krowim. Po drugie nie polecam bebiko tylko napisalam ze jest jednym z tanszych-czytaj ze zrozumieniem. A po 3 gdyby w mm bylo faktycznie tyle chemi o ktorej piszesz to uwierz ze nikt by takiego mleka dla dzieci do obiegu nie wpuscił. Poza tyd chyba nie bez zasadnosc sa mleka modyfikowane do 3 r.z ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny ok... przyznaje Wam racje... na koniec Zdrowych i Spokojnych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń