wtorek, 17 kwietnia 2012

Zapchany tydzien!

Tyle do zrobienia, na uczelnie, na dzisiaj na prawko trzeba powtorzyc testy co by znow sie nie zbłaźnić z ilością błędów, prezenty trzeba wybierać dla Nataszy i podpowiadać prezentodawcom co by wiedzieli czy będziemy zadowoleni czy nie:]
Mama powoli nie ogarnia:D
ale 5 prezenty już mamy wybrane i zdecydowane na sto procent, może nawet 4.. 
korci mnie, no korci mnie jak diabli i wstawie chociaż jeden:D
ten co wybrałam za chrzestną dzidzi (wczorajsza solenizantkę! sto lat jeszcze raz!:*)

wybraliśmy rowerek:) jest od 1-5 lat, ma wszystko co trzeba, można go pchać jak dziecko nei potrafi jeździć, można odczepić podnóżki i miec rowerek dla małego dziecka, a później mieć rozebrany ze zbędnych części rowerek dla większego maluszka, bez oparcia.
jak dla mnie bomba, szczególnie teraz na wakacje:)
wybraliśmy kolor czerwony(co by nie było wszystko różowe, a najbardziej podobał nam się niebieski, ale był z piłką więc taki bardziej chłopięcy)




Jeden prezent ściągnięty od Hafiji, no może nawet dwa, ale drugi jeszcze niewiadomy:P
także Hipcio też zagości u nas w domu. (kupiony okazyjnie z drugiej reki, ale w stanie idealnym - oczywiście moja decyzje, bo ja jednak jak zawsze po najniższej linii oporu:) i każdego nadwyrężać bym nie chciała)

 Jeszcze MUSZE wyszukać te pchacze do rączki z plaskającymi płetwami (kaczuszki, pingwinki czy cokolwiek - zakochana jestem i musi to być!)

Natasza powinna paść jak zobaczy nowy napływ zabawek, mam nadzieje że oczopląsu nie dostanie:D
No i mam nadzieję trafimy wszyscy w jej gust.

Chciałabym was zapytać i jakąś zabawkę interaktywną, którą najbardziej polecacie dla rocznego dziecka?
tutaj wybór jest takkkkki ze ja nie ogarniam;/
i kompletnie nie wiem co może jej się spodobać.

ok ide szybko poczytać testy jeszcze, póki dziecko śpi.

Muszę powiedzieć, że lubię taką adrenaline w nakładzie zajęć dziennych, nie ma tej codziennej nudy.


aaaa i dziś muszę dokończyć i wysłać zaproszenia, ale wyślę chyba dopiero jutro, bo nie wyrobie się, po prostu się nie wyrobie, a czas goni jak diabli!
jeszcze do szkoły tyle..
Masakraaaaa!

wybaczcie, ze nie komentuje u was (przeczytałam zaległości z wczoraj) i u siebie, ale po prostu czasu już na to nie starcza!

Kocham was:D :*


10 komentarzy:

  1. http://bajkowegratki.pl/pl/zabawka-do-pchania-pchacz-pelikan-bialy.html

    :D rowerek jest boski - u nas się sprawdza w 100% procentach. Ostatnio Młody wozi w nim po domu maskotki :D

    Co do interaktywnych to trzeba trafić - mój ma kilka i nie każdą lubi. Najlepsza jest książeczką otwierana i zamykana "SMILY" chyba a na drugim miejscu interaktywna gitarka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kaczy pchacz był takim hitem siostrzeńca, że aż mu płetwy odpadły od eksploatacji ;p pchaczowi, nie siostrzeńcowi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny rowerek! muzyczne krzeselko fisher price u nas robi furore!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam tą adrenalinę. Przed świętami zapitalałam jak cyborg. A teraz co? Mam spowolnienie akcji... akumulatory padły... i naładować się nie mają jak i gdzie...

    Nie mogę się doczekać Waszej imprezy :D I zabawek a przede wszystkim reakcji Nataszki!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja testy na prawo jazdy juz zdałam :) teraz jeszcze jazda .. a to masakra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spoko rowerek, taki sam na roczek chrzesniaczce kupiliśmy - podobał się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rowerek rewelacja ja myślę o czymś co łatwo mozna "skrócic" więc wybór mam raczej ograniczony.
    z zabawek interaktywnych to mamy slimaka (http://www.zabawki-fisher-price.pl/pl,product,slimak_smakosz_klockow,29.html) do którego wrzuca się klocki o różnych kształtach, podobnego żółwika (http://www.pandatoys.com.pl/zolw-sorter-p2024.html) ale one szału nie robią, za to zyrafa http://www.runo.sklep.pl/grzechotki-i-zabawki-edukacyjne/568-wesole-zwierzaki-zyrafa.html do tej pory robi furorę a w maju będzie ją miał już rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rowerek bardzo fajny ale z tym do 5 lat to przesada, mam 5 latka wiem coś o tym :D

    OdpowiedzUsuń
  9. rowerek fajowy :-) u nas posłużył jeden sezon ;-) bo na drugie urodziny Gabi juz biegówkę dostała :-) Hipcio też fajny chociaż my nie mieliśmy ;-)

    OdpowiedzUsuń