piątek, 13 kwietnia 2012

o wadze, o smerfowej łapie, o spotkaniu, o baczku i o lyzkach

To od końca:)

O łyżkach opowieść zaczyna się od zmywarki:)
Kiedy wypakowuje zmywarkę wnet! zjawia się pomocnik.
Wyjątkowy to pomocnik, bo wyjątkowo podaje tylko łyżki.
Inne rzeczy są zakazane:)
Raz zobaczył, że jak wyciągnie do mamy to mama powie: "dziękuję"
a pomocnik luuuubi jak się mu dziękuję:D więc podaje chętne i koszyczek tez chce wyciągać,
bo ponoć ma być pusta, a mama zawsze o koszyczku zapomina:)

O bączku.

Dopóki mama bączkiem kręci
dopóty Natka dupką kręci.
xD

Natasza bierze bączka po nieudanych próbach rozbujania go samodzielnie i podaje mi :"DA!" krzyczy.
Ja biorę i kręcę.
A Natasza (muszę kiedyś zdjęcie zrobić bo pozycji nog nie da sie opisac) skacze na dupce i jednej nodze odpychając się druga noga z przodu - ciężkie do zobrazowania:D
wygląda to przekomicznie:D
Jak tylko baczek zaczyna się kręcić sam, zostaje przewalony i wręczony mamie z powrotem:"DA!"







Odwiedziła nas dziś Kasia z Idą:)
Ida 5 miesięcy młodsza i waży tyle co Natasza.


Dziękujemy za spotkanie! zawsze umilacie nam nasze nudny żywot!:)) oby pogoda dopisała następnym razem.
(Kasia podczytuje mój i niektóre wasze blogi jako cichy obserwator, więc zwracam się personalnie:))

.

Jakiż był płacz jak mama pomalowała rączkę na niebiesko! i odcisnęła na kartoniku!
A myślałam, że będzie świetna zabawa.





No i na koniec ta nieszczęsna waga!
Natasza waży 9,2kg w pieluszce i ubraniu. Ma coś koło 80cm.
Przez 2 miesiące jak się nie mylę nie przytyła nic.
Niepokoi mnie to trochę, ale spojrzałam w jakieś tabelki w necie i niby waga na 12 miesiąc może się wahać między 7,9 – 11,6 więc mieścimy się w normie..ale szczerze w uczuciu jest cięższa, myślałam, że już z 10 kilo ma.
Któraś też ma chude dziecko?
Najgorzej, że Natasza nie wygląda na wychudzoną.





18 komentarzy:

  1. Wyrówna jej się, wygląda bardzo dobrze :) Moja Anka jest chudym kurczakiem, 2 latka, 94 cm i 11 kg waży. Ale pediatra się nie czepia więc jest ok. Tylko każde spodnie i rajstopy jej lecą z tyłka bo ma długie nogi i chudego naleśnika z tyłu :D Natka jest rudzielcem!!! Byłam prawie pewna, że blondyna z niej jednak :)

    Poczekaj jeszcze i będziesz miała zabawę w zmywanie całego domu z farby dziecięcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całusy od ciotki :) Nie mam takiego dużego kartonu, no :( Jutro w sklepie jakiś ukradnę :) w dobrej wierze, bo dla Nati :D

      Usuń
    2. TY! nie szalej! ja wiedzialm ze bombe chcesz nam wyslac ale nie wiedzialam ze az tak wielka!
      Agnisiu, ciotko kochana daj spokoj! Nataszka ucieszy sie z drobiazgu na prawde!:)
      dziekujemy za calusy. to uspokoilas mnie z ta waga, skoro Ania taki chudzielec i wszystko z nia ok.

      Nie jest ruda:P juz sie robi ciemna blondynka ale ma piec wloskow na krzyz i dlatego moze tak wyglada ruda to byla jak miala 4 miesiace:D

      o tu widac:P
      http://www.fotolog.com/rashly222/44771890/

      Usuń
  2. My jeszcze nie malujemy choć farbki zakupione,muszę też wypróbować,może się spodoba:)
    Pomocnicy są fajni,my wieszamy razem pranie.Zmywarka stoi ale nie podłączona bo jakiejś tam części brakuje:)Więc pomagać nie może.
    Bączka nie mamy bo tutaj nie mogę dostać nigdzie takiej zabawki ale w PL kupię choć dziecię już duże,ale zabawka się przyda:)
    Co do wagi,Zuza ma 15,5 miesiąca i waży jakieś 11kg,wzrostu ma niewiele ponad 80cm.Może 82-84.I też mi się wydaje że mało,a jednak nie wygląda na chudzinkę.Pupkę ma całkiem niezłą:) i brzuszek,i nóżki też.Poprostu taka ich uroda:)Więc się nie przejmuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff:) no dwa glosy to juz wieksza pewnosc.
      te mlodsze dzieci jakies takie wielkie sa.

      A baczka kup! bo to super zabawka, i Zuzi na pewno sie spodoba. Wcale nie jest za duza, bedzie wiedziala juz jak sie nim zajac, moja na razie cieszy sam fakt ze mama kreci:)
      pranie tez wieszamy!
      Natasza wiesza z miski na podloge a ja z podlogi na suszarke:D

      Usuń
  3. Brak przyrostu masy ciała przez ostatnie 2 mce u tak małego dziecka może budzić niepokój, nawet jeśli dziecko "mieści" się w centylach.

    Pozdrawiam/Dietetyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za odpowiedz. W takim razie pojede skonsultowac to z lekarzem.

      Nawet dietetycy zaglądają na nasze blogi:)
      pozdrawiamy!

      Usuń
  4. ja mam pulpeta :) ma 4 miesiące i wazy ok 7,5 kg :) przy "wzroście" 72 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natka na zdjęciu z wymalowaną ręką jest BOSKA :D Bączka też będę szukać. No i jakby nie było Nataszka zaczyna gadać więc już rozumie duuuużo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się u Was dzieje :)
    Mnie najbardziej rozbroiła ta pomoc przy zmywarce :D słodkie to musi być!!

    A przy malowaniu rączki płakała, bo niebieski to chłopski kolor, trzeba było różu użyć hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam tylko niebieska:D
      z ta zmywarka to mnie sama zaskoczyla ze zalapala bo ja jej nie uczylam ze ma mi podawac.:D

      Usuń
  7. Natasza pięknie waży!:D Jak mieścicie się w tabelach i Córa zdrowa, to nie martw się, na pewno jest git:D
    No a fotorelacja z odciskania rączek...ojejuśiaaaaa:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witold ma wagę podobną, a wcześniej był kluchą, o bączku od dawna myślę ale jakoś nigdzie spotkać nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje! ja tez musze odcisnac malemu lapiki :-) najlepsza pamiatka!

    OdpowiedzUsuń
  10. moj wazy 9.62 w ciagu 2 miechow przytyl tylko 600 gram. kiedys tyl 125 tygodniowo..

    OdpowiedzUsuń
  11. mój Maksymilian ma 18 miesięcy i też 10 kg nie ma. No ale u achondroplazmatyka są inne siatki centylowe, no ale chudzinka z niego jest nie ma apetytu przez katar i ząbkowanie 4 zębami na raz. więc spokojnie, nie ma powodu do paniki, jak je normalnie i pije normalnie jest ok, pamiętaj że kazde dziecko jest inne :)

    OdpowiedzUsuń