wtorek, 24 kwietnia 2012

Relacja ze Świadomej Mamy w Poznaniu

Kochaneee!
Cóż tam się działo!
Moje dziecko oszalało:D
Dostało wściczu dupska i biegało, zaczepiało wszystkich, podchodziło, czarowało uśmiechem swoim zawadiackim, minkowało, śmiało się, radowało, skakało, NON stop chodziło w tą i z powrotem!
Oszalało jednym słowem!
:D
Terroryzowało nawet jedna dziewczynkę 17 miesięczną, podchodząc do niej i waląc ją dwoma rączkami i popiskując radośnie, dziewczynka była przerażona i w końcu widząc Nataszę zaczęła uciekać do mamy:D
Ileż to ja komplementów dostałam co do cudowności dziecka:D

Szczerze? nie spodziewałam się tego po Nataszy, która zawsze nieufnie podchodzi do ludzi i zawsze z dystansem, ale z drugiej strony, po raz kolejny zauważyłam, że czując dzieci w powietrzu i mamy i cycuszki, moje dziecko odczuwa mimowolną empatie:)
czuje się bezpiecznie w takim ciepłym otoczeniu, jest spragnione uśmiechów w jej stronę, jest spragnione zachwytu i śmiechu z tego co robi.
Mała aparatka:D
A na zdjęciach to chyba wszystkich będzie i na kamerze, a ja razem z nią:D
Ankiety wypełniłam dopiero jak padła na 40 min przed końcem.
Drzemkę od 11;30 zrobiła dopiero jak już nie nogi jej się plątały ze zmęczenie, przyszła do mnie SAMA dobrowolnie:D i widziałam, że przyszła do cynia i spać.

Co do spotkania.
Wszyscy bardzo serdeczni, pomieszczenie bardzo fajne, w nowym centrum handlowyo-hotelowo-konferencyjnym (pierwszy raz w nim byłam, nie wiedziałam, że jest takie coś w Poznaniu)
Mam dwa minusy:
1) to to, że nie zorganizowali ani miejsca co przewijania, ani przewijaka, a pan opowiadał na początku, że hotel super przystosowany dla dzieci.
2) drzwi otwierane automatycznie- wiało jak diabli zimnem z dworu, zamiast je zablokować to tylko pytali czy zimno i tyle z tego było;/ wiec tutaj totalnei nieprzystosowanie dla maluszków, które były głównie w przedziale 2-7 miesięcy.
Zostały te minusy oznaczone w ankietach organizacyjnych.

Program:
1)Pani od laktacji- bardzo fajnie mówiła, widziałam, że kobiety podchodziły i pytały- nie powiedziała niczego czego nie wiedziałam, ale ja matka weteranka więc czy mnie miała zaskoczyć jak mamy tu taka Hafije edukatorkę i ja stos książek na temat karmienia w domu:)
Ale bardzo fajnie, panie w ciąży na pewno dużo wyniosły.
2)Pani do chustonoszenia (nie wiedziałam, że tak ciasno się to wiąże?!)
3)Pani z centrum pobierania krwi pępowinowej( tutaj trochę wyniosłam ja, która się tym wcześniej nie interesowała)
4) Pani prezentująca wózek z niemieckiej firmy (mimo, że była to reklama to powiem wam, że jak bym mogła i miała ponad dwa tysiące na wózek to bym kupiła wózek firmy Hartan (leciusieńki, składa się tak, że do każdego auta wejdzie, rączke ma taka długą jak dla 2 metrowego faceta i wiele innych zalet- bardzo mi sie podobał)
5) ani psycholoeg mówiąca o rodzicielstwie bliskości i o zajęciach artystycznych które prowadzi dla maluszków od 6 mc życia- siedziała później ze swoja wspaniałą córą obok mnie i pogadałyśmy sobie trochę :) chciałabym móc zapisać dzidzie na zajęcia, ale 20zl za jedne 45min to dla mnie za dużo i tak:( ale kto wie może kiedyś
6) Pani opowiadająca o infekcjach układu moczowego i grzybicach pochwy- też przydatne info ale ja gadałam z panią psycholog więc za dużo nie wyniosłam:D

Paulina Holtz Bardzo fajnie prowadziła, wymieniała się swoimi doświadczeniami z mamowania, zwracała uwagę na różne zagadnienia.

Nie wiem czy którejś z prezentujących nie pominęłam, ale musiałam cały czas gonić dziecko więc mogło mi umknąć:)

Na koniec rozlosowywane były nagordy za ankiety i za udział.

I szczęście się do nas uśmiechnęło wygrałyśmy zestaw czekoladowych kosmetyków(jezuśku co za cudo! już wczoraj się myłam czekoladowym żelem pod prysznic:D bosssko!!!)z Joanny i Książkę Swiat nieograniczonych możliwości. Bardzo się cieszymy :)

Najbardziej mnie rozbawiła torba ekologiczna na zakupy z godłem Polski:D którą każda mama dostawałą razem z ulotkami i misiem dla dzieci na wejściu:D

Polecam Świadomą mamę każdej ciężarnej- bo to głównie dlanich powinno być to spotkanie- matki dzieci rocznych już znają te zagadnienia- ale i dla każdej młodej mamy która dopiero urodziła.
Polecam:)
Mimo że reklam było dużo to każdy jednak wniósł jakąś wiedzę do głowy, a nie tylko reklamowanie swojego produktu.

fotorelacja z komórki:)

Tutaj złapałam jak pan fotograf zafleszował Nataszę robiąc jej zdjęcie:D





11 komentarzy:

  1. Natasza jest BOSKA! :D Dopiero co się nauczyła chodzić a już taaaka odważna :) Cudnie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az niem oglam uwierzyc ze ona tak smiga przez 2h non stop:D

      Usuń
  2. ooo super :)
    jakby było w moim mieście to też bym się wybrała... Kiedyś organizowali jakiś event, ale ponieważ zgłosiło się za mało osób to go odwołali :/.
    Gratuluję wygranej! Ty to masz szczeście! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bylam ostatnia ktora mnie wylosowali:D ale bylo bardzo duzo nagrod. to pewnie za to moje biegajace dziecko:D
      u nas byla palna sala moze ze 40 os. bardzo duzo. tatusiowie tez byli!
      Bardzo fajne taki akcje.

      Usuń
  3. Gwiazdeczka! Wspaniałą masz Córkę Mamo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ty dupo;p przeciez pisalam jakis tydzien temu moze 9 dni temu ze ide na takie cos, ja sie wtedy zapisalam jak bys wlazla na ich strone to tez bys sie zapisala, ja sie dowiedzialam przez fejsa, liczba osob byla ograniczona bo nie wszyscy widzialam po komentarzach sie zalapali. Nie martw sie, kolejne spotkanie bedzie 16 lipca chyba w Poznaniu, na pewno poinformuje:)

      Usuń
    2. ooo to napewno sie zapisze :) heh
      jak napiszesz na blogu bo ja jestem sklerotyczka i zapomne do tego czasu :)

      Usuń
  5. Oj szkoda, że u nas czegoś takiego nie organizują:/ A córa Gwiazda faktycznie-za fotografem chciała pognać hehe:) Gratuluję kosmetyków-pyysszny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. BARDZO BARDZO ŻAŁUJĘ że u nas nie ma tych targów ... ostatnio wszystko nas omija ...

    OdpowiedzUsuń