piątek, 11 stycznia 2013

Rashly o czapie i spódnicorajstopowym hicie z małą radą

Widziałam już kilka recenzji produktów firmy YO!
Moja miała byc 4 dni temu, ale nie udało się;)
dodaję więc dziś, bo mam wolną chwilę-normalnie aż mi się nudzi;)


Dzisiaj zaprezentuje:




Właściwie nie ja tylko Natasza.

1. Rajstopki ze spódniczką.
Byłam szczerze zachwycona takim rozwiązaniem.
Nie miałam takich rajstop wcześniej, pomyślałam: "To będzie nasz ulubieniec"
I był.
Do pierwszego założenia.
Kolory proste, delikatne, nie napaćkane.
Dla mnie super.
Ale rozmiar?
Założyłam Nataszy... patrze z niedowierzaniem.
Czytam metkę : no jak wół 92/98

Nie wiem jak robiona jest rozmiarówka, ale niestety, rajstopy wiszą Nataszy w kroku.
Krok ma prawie w kolanie niczym skate;)
Spódnica to zakrywa, Nataszy nie przeszkadza to jakoś specjalnie, ale już usiąść i się rozłożyć na podłodze..
No byłoby widać.
Spódnicą zachaczy, podwinie jej się i znów widać, że matka za małe rajstopy włożyła dziecku.
Nie wiem jak to się stało.
Nie da się ich też rozciągnąć żeby chociaż troche je wyciągnąć.
Po 4 praniach są leciutko zmechacone na kolankach.
Ubolewam też, że zima i nie bardzo mam jak ubierać w nie Natasze, to opcja na wiosnę-lato, bo spódniczka nie mieści nam się w kombinezon, ani w spodnie, tak, żeby nie uwierała.

Skład to : 80% bawełny
               15 % Poliamidu
               5% Elastanu
Są przyjemne w dotyku, miękkie, mało elastyczne.
Gumka bardzo dobra, nie spada z pupy, nie rozciąga się.

Ja byłabym zachwycona gdyby nie ta zła rozmiarówka!
Co najdziwniejsze inne rajtki jakie dostaliśmy są idealne!
Więc nie wiem jak to się stało, że te zostały wyprodukowane raczej na rozmiar 86/92.
Produkty firmy są bardzo ciekawe cenowo. Można rzec, na każdą kieszeń.

RADA:
Mimo wszystko, można kupić na wszelki wypadek WIĘKSZE i cieszyć się tym 2in1:)
Bardzo praktyczne, ciepłe i szybkie ubranko.
Nie trzeba szukać spódnicy;) (my mamy 3 na krzyż).



2. Czapka

Czapka Rewelacja!
Grubaaaaaaaa!! Podwójna. Pięknie kolorowa, dla nas idealnie trafiona w kolorystyke, bo ja uwielbiam Nataszę w fiolecie i różu.
Zrobiona ze 100% Akrylu.
Głowa się nie poci.
Czapka nie uciska, ale idealnie przylega do głowy.
Nie ma troczków, których Natasza wiązać nienawidzi, a mimo tego jest tak głęboka, że głęboko chowa oba uszyska.
Absolutnie się nie mechaci. Jest w stanie idealnym (w takim jak ją dostaliśmy, no może gdzieś jedną niteczkę dojrzałam), a używamy tylko tej czapki odkąd tylko wyjęłam ją z paczki.
Na każdy mróz.
Ciepluchno tam jest zawsze.
Mamy rozmiar 50.
I tutaj mam jedno, ale.
Czapka jest tak głęboka, że jak bym ją nasunęła do samego dna, to Natasza miałaby ją na nosie.
Jedyny mankament to taki, że muszę ją odciągać do tyłu, bo nasuwa się na oczy przy kręceniu głową, bo zjeżdża niżej.
Jak by była ciut bardziej płytka.
Nie wiem czy rozmiar mniejsza nie byłaby za obcisła, może to tylko kwestia rozmiaru.
Ale obwodowo u nas jest idealnie, tylko jak by ją troszkę skrócić na wysokości.:)
Muszę powiedzieć, że mimo tego mankamentu z czapki jestem najbardziej zadowolona.
Mamy wiele czapek, udanych bądź nie, ale ta jest idealnie dopasowana i najlepiej odpowiada kolorystycznie.
A! i Żadna nie jest tak ciepła mimo, że ma polar/kożuch/ czy tam inne materiały;)

Bardzo polecam i zapraszam do zaopatrzenia się, bo mówią, że luty będzie bardzo srogi, zimny i śniegowy!
(podałam poniżej link do czapek i do strony asortymentu sklepu firmy YO!)
I jeszcze Nat.


http://500700500.pl/produkty/czapki_zimowe_pl/

STRONA FIRMY YO!

11 komentarzy:

  1. ekstra :) a jaka cena tej czapki, bo nie znalazłam na ich stronie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka z Nataszki fajna dziewczyneczka :) I te kucyki !
    Odlot :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiscie slicznie jej w rozu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka rzeczywiście prezentuje się solidnie i ładnie

    OdpowiedzUsuń
  5. :) śpiąca Natasza w czapie - słodkości :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam takie spódnicorajtki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://podwojona-sroka.blogspot.com/2013/01/7-ciekawostek-z-zycia-sroki-czyli-chyba.html#more No to Cię wrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam córki ale wydajr ni się że spódnico rajtki to fajne rozwiązanie na taką pogodę;_)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nataszka wygląda pięknie w tej spódniczko-rajstopce :) A czapeczka też niczego sobie. zaraz zajrzę na stronkę bo szukam właśnie rajstop.

    OdpowiedzUsuń