środa, 12 września 2012

Spieszę donieść o bajkach!

Spieszę donieść, dla tych co nie wiedzą i dla tych co gapy i nieogarnięci jak ja, że na IPLA można znaleźć baaaaaaaaaaaaaardzo duzo odcinków "Świat Elmo", "Tomek i przyjaciele", "Dora poznaje świat" i innych dla dzieci w różnym wieku.
Nie trzeba już szukać na Youtube i męczyć się z powtórkami(przynajmniej na jakiś czas;).
My jak wiecie, uskuteczniamy cały czas angielskie wersje, które powtarzają się co chwilę i tak, mimo ze jest ich więcej.
Jestem wniebowzięta tym, że to odkryłam!:D
I Dzielę się z Wami jeżeli Wasze dzieci też lubą bajki, które są dostępne w ipla.

4 komentarze:

  1. a ja chyba ostatnio iplę odinstalowałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. wiemy wiemy :D
    My mamy w telewizorze iplę i tam Adasiowi puszczamy Pingu - jego ulubiona plastelinowa bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się wyświetla, że mam zapłacić żeby obejrzeć dorę;(

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie wiem co to ipla, ale już szukam ;) Dora nas ciekawi

    OdpowiedzUsuń