czwartek, 5 stycznia 2012

Ponad połowa książki Domana przeczytana.
Tata wprowadzony i też z kilku stron wyedukowany, wie o co kaman.
Jutro wysyłam ich po kartony, bo dziś całe popołudnie spędzone u lekarza właściwie na marne.
Przez temperaturę Natka spała po południu 2,5h.
Zachachmęciłam i na kolacje przed kolacjową podałam jej ugotowanego króliczka z ziemniakeim-podrobione nie miksowane. Zjadła bardzo ładnie:) (nareszcie)
A teraz zawijam robić chociaż jeden referat na Andragogikę (btw. zna się ktoś na analizie SWOT???)
A weekend calyyy w szkole.. dzizas;] dobrze, ze jutro trochę wolnego.

Natasza cały czas próbuje stanąć i wcale się nie słucha, że jeszcze nie da rady:P i jest 'bam' na dupsko;]

2 dzień migania.

3 komentarze:

  1. Hehe też mam Andragogikę :) Studiujesz pedagogikę?

    Ja mam szkołę dopiero w następny weekend gdyż moja uczelnia uwzględnia Święta u Prawosławnych :D

    Analiza SWOT - kiedyś miałam ale nie pamiętam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. :) ja robię teraz magisterkę z Pedagogiki:socjoterapia i promocja zdrowia;)
    ale przedmioty w tym semestrze są potwornie nudne...;]
    hah mam natchnienie na referat, ale nie bardzo wiem czy dobrze mysle zeby go napisac:D juz poslalam maila do babki;)

    no ta analiza troche beznadziejna..;/ ale jakos jutro bede kminic najwyzej dzis jedno.. jeszcze powinnam rodzial magisterki napisac...jezzuuuu:D

    łeee no widzisz to fajna uczelnia, ale ja w styczniu mam zjazd teraz i 21 i tyle stycznia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ja też robię magisterkę z Pedagogiki: Pedagogika opiekuńczo wychowawcza :)

    OdpowiedzUsuń