czwartek, 26 stycznia 2012

Hahahah ja tu sobie zagladam, bo dawno mnie nie było i proszę!
Wyzwanie idealnie dla mnie!!
Serialowej babki:D

Najgorzej, że nie umiem chyba wkleić obrazka, ale zaraz pokombinuje.
 
 
Zasady zabawy below:(skopiowane od Okruszka:D)
1. Opublikuj logo zabawy na swoim blogu.
2. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy.
3. Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących blog do kontynuowania zabawy.
4. Wymień (i opisz) swoje ulubione seriale.



Zaproszona zostałam przez mamę Okruszkową.

Moje ukochane seriale, oglądane namiętnie od czasów ciąży głównie:
1. Dr House(stale i wciąż z K moim -to jedyny serial jaki ze mna oglada:D)
2. Prywatna praktyka(Addison jesteś moim wzorem!)
3. Grey's Anatomy(uwielbiam losy amerykanskich lekarzy)
4. Pamiętniki Wampirów( och Damon!!;D)
5. Pierwsza miłość(wkurza mnie ta Maryśka jak cholera!)
6. Przepis na życie
to te bierzące
Kiedyś ogładałam: Przyjaciół, 
Czy boisz się ciemności, 
Jezioro marzeń, 
Ostry dyrzur,
Skazanego na śmierć,
M jak miłość,
Kiepskich,
Samo życie,
a nawet Mode na sukces oglądałam z mamą:D
I mature nawet zdalam ogladajac to wszystko:D 

heheh 

idealna gra dla mnie. 
:)

Widzę, że jeszcze udało się nie pisać:

Hafiji
Mamuśce martuśce
Zezuzulli 
Evelio
i Big Mamie jezeli mnie czytya:)

oj ciezko bylo z tych moich 11 osob wybrac 5:)

Milej zabawy dziewczęta:P





2 komentarze: