wtorek, 23 kwietnia 2013

Życzenia. 2 lata.

Pamietam ten dzień jak by to było wczoraj.
Stres.
Nieznane.
Radość.

Nigdy nie kochałam nikogo tak bardzo.
Tak od pierwszego wejrzenia.
Tak bezgranicznie.

Nigdy nie zapomne tego dnia.
Nigdy nie zapomnę ile strasznych chwil przed Twoim wyjściem przeżyłam.
Ile razy zaklęłam.
Ile razy połamałam Twojemu tacie palce.
Nigdy nie zapomnę jak krzyczałam, że już nie mogę, nie uda się, nie wytrzymam.
Nigdy nie zapomnę tego strachu.

Jesteś z nami od 2 lat.
Jak strasznie ciężko sobie to uświadomić.
Jak czas z Toba przelatuje przez palce.
Jak wiele rzeczy można nauczyć się w tak krótkim czasie.
Jak wielka może być miłość jaką nas obdarowałaś przez te dwa lata.
Coraz bardziej świadoma.
Coraz bardziej śmiała.
Odważna.
Bystra.
Pełna nadziei.

Nataszo, przez te dwa najszybsze i najtrudniejsze lata Twojego życia nauczyłam się więcej niż przez poprzednich 21.
Nigdy nie przeżyłam tyle stresu, strachu, radości, dumy, huśtawki uczyć, złości, bezradności, bezsilności.
Chciałabym, żebyś wiedziała, że stanowisz centrum mojego wszechświata.
Popełniłabym dla Ciebie najstraszniejsze rzeczy na świecie.
Nieograniczone jest moje uczucie do Ciebie.
Nie potrafię nawet sobie tego uświadomić.
Jesteś i zawsze będziesz częścią mnie.
Zawsze możesz na mnie liczyć i nigdy nie pozwolę Ci zginąć.
Zawsze będę.
Zawsze.

Córeczko,
życzę Ci, żebyś nie przestała nas zaskakiwać,
żebyś nie czuła strachu,
żebyś z taką samą jak teraz ciekawością i radością poznawała świat,
żebyś nie smuciła się,
żebyś miała wszystko czego zapragniesz,
żebyś potrafiła stawić czoła przeciwnościom,
żebyś się nie zmieniała, bo jesteś wspaniała:*

Kochamy Cię nad życie.
Rodzice.
O i K.

Wspaniałych 2 urodzin córeczko:*

13 komentarzy:

  1. Wszystko tak pięknie opisałaś, że nie pozostało nic do dodania.
    Spełnienia marzeń Nataszko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najpiękniejszego dla Nataszki!
    2 lata, wow, aż nie mogę uwierzyć...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 latek i wszystkiego dobrego dla Nataszki od Cioci Kasi i Wujka Johna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nataszko, rośnij zdrowa i zawsze bądź szczęśliwa i uśmiechnięta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie piszesz o Nataszce. Wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego Nataszko! Uściski od ciotki! I niech życzenia mamy spełnią się co do jednego, bo kto zna Cię lepiej niż ona i lepiej wie czego potrzebujesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego i żeby za 20 lat ta więź pomiędzy Wami była równie silna jak dzisiaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zyczenia, takie od serca. Wszystkiego najlepszego Nataszko!!!

    OdpowiedzUsuń