wtorek, 16 kwietnia 2013

Przysięga

Ja.
Dorosła.
Dorosła i odpowiedzialna..

..świadoma praw i obowiązków...
Niosę na barkach to co obiecywałam.
miłość,
wierność.
oddanie,
siłę,
czas,
stres.
...wynikających z założenia rodziny...
cierpliwość,
wolną wolę,
jedność,
bezpieczeństwo,
troskę,
pewność,
niepewność,
strach,
ból,
rozpacz,
radość,
Uroczyście oświadczam,
bez oporu,
bez stresu,
bez walki,
bez przymusu,
bez łez,
bez lęku,
że trwam w związku partnerskim i rodzicielskim,
wydłużam dobę do granic,
jestem dla każdego,
robię co mogę,
rozdwajam się,
zaspokajam pragnienia,
jestem kiedy trzeba,
staram się na wszystkie strony mojej duszy i ciała,
z K. i Nataszą,
I przyrzekam, że uczynię wszystko:
poświęcę swoje:
życie,
energię,
czas,
moc,
serce,
duszę,
oddam się diabłu jak będę musiała,
aby nasze życie, było 
zgodne,
szczęśliwe
i
trwałe.

Podpis:
A.R

2 komentarze: