czwartek, 21 marca 2013

Dla fanów bananów! Muffins!

Jeżeli macie ciążową bananową zachciankę.
Jeżeli lubicie banany.
Albo po prostu macie zachciankę na coś słodkiego.
Ten przepis rzuci was na kolana i będziecie błagać siebie, żebyście upiekli je po raz kolejny!:D

Mokre.
Delikatne.
Puszyste.
Pełne.

Ach!

Chyba najlepsze muffinki jakie w życiu jadłam! 






Zrobione z tego przepisu : LINK

Zrobiłam je jednak z masłem rozpuszczonym zamiast oleju i smakowały o niebo lepiej, więc warto jednak rozpuścić masło i poczekać, aż ostygnie te pare chwil.
Nie wiem dlaczego zawsze rosną mi takie "Kulfony" no ale:P
Jak to mówią, liczy się wnętrze, nie wygląd:)
Szybkie, pyszne, w nowych piekarnikach 20 min to będą małe węgielki.
Ja piekłam na termoobiegu 180 stopni 13 min.
Polecam!!!!
Niebo w gębie, z przepisu wyszło 16 babeczek.
na drugi dzień zostało już tylko 6:)

10 komentarzy:

  1. u nas też są hitem! i znikają w tempie expresowym, Twoje wyglądają przepysznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje właśnie się pieką :) Dzięki za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprawdzie zostal mi jeden duzy banan, ale chyba zrobie :) A ile dalas masla?

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie, narobiłaś mi smaka i chyba skusze się i upiekę w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie by nic nie zostało pierwszego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o to coś dla mnie uwielbiam banany

    OdpowiedzUsuń