wtorek, 12 listopada 2013

Depilacja laserowa-słów kilka co nowego w Poznaniu

Bycie modnym, podążanie za trendami jak również nasz XXI wiek zobowiązują nas do wielu wyrzeczeń, ale i ułatwień w życiu.
Jako, że pracuje obecnie w w salonie gdzie znika owłosienie raz na zawsze i sprawdziłam już w jakimś stopniu skuteczność naszego lasera, pozwolę sobie zaprezentować Wam sekrety trwałej depilacji, jako że mamy teraz "gorący sezon" na tego typu zabiegi, aby zdążyć przed latem.

W salonie Omnivia w Poznaniu pracujemy na najlepszym jak do tej pory na świecie sprzętem do depilacji laserowej.
Najskuteczniejszy i najnowocześniejszy laser diodowy do depilacji owłosienia na stałe nazywa się LightSheer i jest w firmy Lumines.
Posiadamy jak na razie małą głowicę 9mm x 9mm. Głowica jest chłodząca co daje ulgę i koi w trakcie zabiegu okolice poddawaną depilacji.

Laser nasz działa skupioną wiązką światła, która przez melaninę zawartą we włosie dociera do brodawki włosa i skutecznie ją niszczy. LightSheer działa najlepiej na włosy ciemne i grube umiejscowione na jasnej karnacji, bądź skórze nieopalonej. Jednak dla osób z ciemniejszą karnacją jak i mulatów również posiadamy odpowiednie parametry. Nie ukrywam jednak, że moc wtedy jest słabsza, aby nie wywołać zbyt dużego podrażnienia.

Jak już wspomniałam laser działa najlepiej na skórę jasną, nieopaloną, ponieważ cała energia wysyłana przez wiązkę światła skupia się na włosie, a nie opaleniźnie.
Wynika z tego, że głównym przeciwwskazaniem do zabiegu jest opalanie się 4 tygodnie przez i 4 tygodnie po zabiegu. Stąd ten "sezon" na depilacje, bo najlepiej te zabiegi wykonywać w zimie, aby spokojnie zdążyć pozbyć się owłosienia do lata.

Można pomyśleć "po co mam robić w zimie, jak to przecież tyle czasu do wakacji!"
Należy tutaj jednak zauważyć, że zabiegi wykonujemy co 7-8tygodni (więc co dwa miesiące!) i potrzebujemy ich od 3 do 5, zależnie od gęstości owłosienia jak i grubości włosa czy karnacji.
Dlatego laserowe zabiegi najbardziej cieszą się popularnością w sezonie jesiennym i zimowym.

W celu wykluczenia wszelkich przeciwwskazań należy udać się do salonu  na bezpłatną konsultację, gdzie dokładnie można dowiedzieć się jak wygląda zabieg, jak postępować po zabiegu, czego się spodziewać, a także wykonać próbę lasera, czy aby nie jest się uczulonym na jego światło.
Konsultacja trwa 15-20 min i po 24 h od wykonania próby lasera można umówić się na konkretny zabieg.

Nie będę się tutaj rozpisywać o wszystkich niuansach, chcę Wam powiedzieć, że nie zaprezentowałabym Wam czegoś z czego sama nie skorzystała i co jest do niczego.

Pierwsze i najbardziej efektowne miejsce żeby przekonać się do zabiegu to pachy.
Ostrzelano mi pachy 3,5 tygodnia temu.Włosów aktualnie mam 50% jak nie 60% mniej (ciężko obiektywnie ocenić nie robiąc zdjęcia przed zabiegiem;/), włoski są osłabione, cienkie, delikatne, mogę pozwolić sobie na golenie ich raz na kilka dni. Rosną wolno i rzucają się w oczy są tak przerzedzone.
Jeżeli nie znałabym się w ogóle na fazach wzrostu włosa mogłabym zrezygnować z depilacji już po pierwszym zabieg, co oczywiście byłoby najgłupszą rzeczą jaką bym zrobiła. ;)

Ramiona, przedramiona, twarz, nogi, robiłam teraz więc efektów jako takich jeszcze nie widać.
Włos wypada do 2 tygodni, więc jeszcze mam trochę czasu do oceny sytuacji na powyższych partiach ciała.

Ciężko jest mi się zdecydować na bikini,chociaż większość Pań korzystających z zabiegów zaczyna właśnie od tej partii. Wygoda i komfort tutaj wygrywają, a zapewne tez i inne aspekty. :)

Wrzucam zdjęcia z przed i po depilacji przedramienia. (trochę się krępuję, ale naocznie jednak fajnie to wszystko zobaczyć, w głowie powtarzam sobie cały czas :"to przecież tylko ręka";))


Do zabiegu włoski muszą być ogolone, najlepiej dzień wcześniej, jeżeli goli się je przed zabiegiem bezpośrednio tak jak u mnie, to może wystąpić większe podrażnienie, u mnie ono nie wystąpiło, jak na wysoką moc było ono bardzo słabe. Moc 35 J program AUTO.

Patrząc na zdjęcie z boku pod kątem widać więcej, tak na pierwszy rzut oka ciężko dostrzec podrażnienie.
Ja oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcie zaraz po depilacji, ale efekt podrażnienia niewiele różnił się od tego, który widać na zdjęciu robionym pół godziny później.

Po zabiegu podrażnione miejsca smarujemy Alantanem w maści (niebieskim) lub psikamy np Termcoolem.
Podrażnienie może utrzymywać się góra 2, 3 dni ale często schodzi do kilku godzin po zabiegu.
Przez 2-3 dni nalezy unikać gorących kąpieli, sauny i basenu.
Ja tu z własnego doświadczenia powiem, że zapomniałam o tym, że miałam zabieg i myłam tego dnia naczynia. Po kilku minutach stwierdziłam, że gorąca woda powoduje podrażnienie przy nadgarstku, więc potwierdzam tą teorię. Naczynia domyłam z grymasem na twarzy i czerwonymi kropkami przy nadgarstku, które później przygasły;)

Nie chcę tutaj rozpisywać się za bardzo, bo post i tak już jest długi, więc w razie pytań proszę o kontakt mailowy lub komentarz pod postem. Służę radą na ten temat:)

W celu zapoznania się z firmą zapraszam tutaj: http://omnivia.pl/



17 komentarzy:

  1. Ile bym dała, żeby się raz na zawsze włosów na nogach pozbyć ! A ile ta przyjemnośc kosztuje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta przyjemnosc jest u nas najtansza, taniej w Polsce się juz na tę chwilę nie da. Małe partie typu broda, wasik, szyja, linia brzucha są po 99zl za zabieg, natomiast pozostałe partie, łydki, uda, brzuch, bikini głębokie, posladki, pachy, itd. sa po 199zl za zabieg. Zeby obniżyć koszty, mamy promocje polecającą, gdzie za kazdą poleconą osobę jest 50% ceny mniej za jeden zabieg, a ta osoba ma na starcie 20% taniej. :)

      Usuń
  2. O, fajnie wiedzieć ;) Do Poznania daleko nie mam, więc kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby to nie było takie kosztowne, to juz bym była w drodze do Was:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezeli rozlozysz to sobie miesiecznie, bo zabieg jest raz na dwa miesiace to juz jest mniej. zalezy jak komus na tym zalezy:) czasami problem jest tak duzy, że ludzie zbieraja i robia sobie depilacje po kolei kilka lat, co dwa miesiace jedna parti, koncza i zaczynaja nastepna. Nie ma koniecznosci robienia wszystkich na raz i wydania 5 tysiecy. Robisz tylko to co jest Ci niezbedne do zycia. Dlatego wiekszosc pan zazyna od bikini bo jest to miejsce najbardziej problematyczne, gdzie wrastaja wloski, sa zaraz po goleniu zaczerwienienia, wloski odrastaja szybko i zaraz je widac. Rozumiem jednak, bo mi tez byloby ciezko pozwolic sobie na zabiegi, chociaz nie ukrywam, ze bylo to zawsze moje marzenie, bo to depilacja raz na zawsze. WIec mozna sobie policzyc woskowanie raz w miesiacu do konca zycia, albo maszynki raz na tydzien czy tam dwa i w sumie moze okazac sie, że depilacja taka wyjdzie taniej niz inwestowanie w nią cale zycie. A ile czasu wiecej i nerwow mniej:D

      Usuń
    2. No ja to bym najbardziej chciała bikini i łydki, uda akurat mam mało problematyczne. Chyba sobie kupie skarbonkę i będę zbierać na ten cel.

      Usuń
    3. Mozesz zbierac spokojnie, promocja przewidziana jest na razie do konca 2014 roku takze jeszcze troche czasu jest:)

      Usuń
  4. a ja tak prosto z mostu :P depilację bikini robi się bez majtek? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalezy jak Pani wygodniej:) dajemy zawsze majtki kosmetyczne do przebrania, ale na drugim zabiegu Panie juz siadaja na fotel bez majtek, bo one bardziej przeszkadzaja niz pomagaja:) bo nie dosc ze trzeba naciagac skórkę to jeszcze trzymać majtki:) i dla kosmetologa i dla klientki jest to niekomfortowe.
      Zawsze jednak sa, wiec dla przelamania pierwszego wrazenia zawsze mozna sobie zalozyc. :)

      Usuń
  5. A jak to wygląda w przypadku osoby z bielactwem? Czy można u kogoś takiego wykonać depilację laserową w tych miejscach pozbawionych pigmentu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Ci tłumacze. Jeżeli zmiana jest przez cale zycie i nie powieksza się ani nic się z nia nie dzieje, to omija się ja i nie robi się na niej depilacji. Mozna zaryzykowac jezeli kliemt podpisze zgode ze zapoznal się z ryzykiem i ze decyduje sie na depilacje.
      Jezeli natomiast stan jest caly czas aktywny, wtorza sie nowe ogniska wyedy jest to absolutne przeciwwskazanie. Nie robimy niestety, poniewaz laser może spowodowac wieksze odbarwienie i tworzenie się nowych ognisk.

      Usuń
  6. A jaka jest różnica pomiędzy IPL a depilacją laserową? I nie ma żadnych negatywnych skutków depilacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IPL to ogólnie mówiąc nie jest laser. Używana w nim jest rozproszona wiązka światła i działa głównie powierzchniowo. Działa na włosy rozjaśniając je. Teoretycznie niszczy włosy i mieszek włosowy, ale czy brodawkę też skoro słowy po miesiącu odrastają całkowicie, a dodatkowo są rozjaśnione, co stanowi później dużo cięższy orzech do zgryzienia, gdyż laser diodowy wyłapuje głównie ciemne włosy. Jedyne co możemy wydać tylko pieniądze na darmo i mieć z tego kupę rozczarowania. Fotodepilacja przewiduje około 10 zabiegów. W odstępach dużo szybszych niż laser diodowy. Co to znaczy negatywne skutki depilacji? Rozumiem, że pytasz np o poparzenie, które może wystąpić jeżeli pani nie powie, że się opalała tydzień temu i zrobimy jej zabieg Albo, nie powie, że użyła balsami, że pije herbatkę figurę, która ma światłouczulające składniki. Jeżeli np po depilacji wąsika warga spuchnie do dużych rozmiarów, może się okazać, że klientka miała powstająca opryszczkę, która się jeszcze nie uwidoczniła. Jest bardzo dużo przeciwwskazań. Jest czas oczekiwania np 2 tygodnie po skończeniu antybiotykoterapii należy odczekać i dopiero przyjść na zabieg. Laser wnikając 5mm pod skórę nie robi krzywdy okolicznym tkankom. działa tylko na cebulkę włosa i nic więcej nie uszkadza.

      Usuń
  7. A tatuaz? Jesli ktos ma.to nic sie z nim nie stanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa :) Może kiedyś... pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. Podrażnienie zawsze jakieś jest jednak to laser trzeba się z tym liczyć. Generalnie jesteś zadowolona ? Nie wiem z jakich urządzeń korzystają w tym salonie ale ja również robiłam depilację w Poznaniu. Poszłam do salonu Da Vinci przy ul. Traugutta, ponieważ współpracują z https://depilacja.pl/, a jak dla mnie to bardzo profesjonalna firma i używają najlepszego sprzętu do depilacji. Może spróbuj depilacji też tam. Ja szybko pozbyłam się włosków i cieszę się, że zdecydowałam się na ten zabieg.

    OdpowiedzUsuń